השוק

צים וחברת הספנות הגדולה בעולם MSC חתמו על שת"פ בקווים אסטרטגיים

צים שבשליטת קנון של עידן עופר חתמה היום על הסכם מעניין עם חברת MSC שהיא חברת הספנות הגדולה בעולם; במסגרת ההסכם שתי החברות יחלקו קווי שייט שמחברים את הציר האסטרטגי שבין אסיה לארה"ב
ניצן כהן | 
אלי גליקמן מנכ"ל צים (צילום סיון פרג', ויקיפדיה/ Mike Baird)
חברת הספנות הישראלית צים שנמצאת בבעלות קנון של איש העסקים עידן עופר, חתמה היום על הסכם מעניין עם חברת הספנות הגדולה בעולם MSC. במסגרת ההסכם שתי החברות ישתפו פעולה במספר קווי שייט שמחברים בין אסיה לארה"ב. ההסכם הזה הוא למעשה הסכם תפעולי שימקסם את היכולת של צים לנצל טוב יותר את הקיבולת שלה ולהפך בציר האסטרטגי שבין אסיה לארה"ב.
ההסכם, שייכנס לתוקף בפברואר 2025, כולל שיתוף פעולה תפעולי בששה קווים מרכזיים בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב, מפרץ מקסיקו, החוף המערבי של מקסיקו והאזור הקריבי.
נשיא ומנכ"ל צים אלי גליקמן ציין: "הסכם שיתוף הפעולה החשוב עם MSC משקף את המחוייבות של צים למתן פתרונות לוגיסטיים מעולים ללקוחותיה בסחר בין אסיה לארה"ב. אנו שמחים לשתף שוב פעולה עם חברת MSC, שותפה עסקית ותיקה ואמינה שלנו, על מנת להרחיב ולשדרג את רשת הקווים שלנו.
"כחלק מהמשימה של צים לצמצם פליטות פחמניות, במסגרת השותפות תקודם הפעלת אוניות גדולות וירוקות יותר, בהן האוניות החדישות של צים המונעות בגז טבעי נוזלי (LNG). אני גאה לציין כי צים היא חברת הספנות הגלובלית הראשונה המפעילה אוניות מונעות גז טבעי בנמלי החוף המזרחי של ארה"ב. שניים מהקווים שלנו בסחר מופעלים ע"י אוניות LNG בלבד, דבר המהווה יתרון תחרותי משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה