דיגיטל וטק

גוגל עושה מהפכה: זה השת"פ המסקרן עם החברה שתבעה את אפל

גוגל מתכננת שדרוגים משמעותיים בתחום הבריאות לשעוני Wear OS, בשיתוף פעולה חדש עם חברת Masimo, המוכרת מהסכסוך המשפטי שלה עם אפל. גוגל שואפת לשנות את המצב עם כדי להקל על יצרניות לפתח שעונים חכמים עם יכולות מתקדמות יותר
רפאל בן זקרי | 
גוגל Pixel Watch 3 (צילום Google)
גוגל מתכננת שדרוגים משמעותיים בתחום הבריאות לשעוני Wear OS, בשיתוף פעולה חדש עם חברת Masimo, המוכרת מהסכסוך המשפטי שלה עם אפל. מאז השדרוג של Wear OS לפני כמה שנים, מגוון החומרה צומצם, אך כעת גוגל שואפת לשינוי עם פיתוח "פלטפורמת רפרנס" חדשה שתקל על יצרניות ליצור שעונים חכמים עם יכולות מתקדמות למעקב בריאותי.
בעבר, שעוני Wear OS כללו מגוון רחב של מותגים, אך עם המעבר ל-Wear OS 3 חלקם נעלמו, בעיקר עקב האתגרים בתחום הבריאות. גוגל החליפה את Google Fit ב-Fitbit כמערכת הבריאות המרכזית, מה שחייב את היצרניות לפתח מערכות משלהן. כעת, Masimo תשתף פעולה עם גוגל ביצירת פלטפורמת Wear OS חדשה שתכלול טכנולוגיות חישה מתקדמות, שתקל על יצרניות לשלב טכנולוגיות בריאות מתקדמות בשעונים חכמים. המטרה היא להעניק ליצרניות כלים מותאמים אישית למעקב אחר בריאות ורווחה, תוך התאמה מלאה למערכת Wear OS.
Masimo ידועה בעיקר בזכות המחלוקת המשפטית שלה עם אפל, שהובילה להשבתת מכירות של דגמים כמו Apple Watch Series 9 ו-Ultra 2, ולאילוץ אפל לבטל את מעקב החמצן בדגמים החדשים שלה, כולל Apple Watch Series 10.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה