דיגיטל וטק

חברת IBM חתמה על הסכם ענק עם הסטארט-אפ הישראלי: כל הפרטים

סטארט-אפ המחשוב הקוונטי הישראלי "קדמה" חתם על הסכם עם ענקית הטכנולוגיה IBM. במסגרת ההסכם, מערכת ההפעלה הייחודית להפחתת שגיאות במחשוב קוונטי שפיתח הסטארטאפ הוטמעה והפכה לזמינה ללקוחות הפרימיום של המחשוב הקוונטי של IBM

מערכת ice | 
בכירי חברת קדמה (צילום אייל טואג)
סטארט-אפ המחשוב הקוונטי הישראלי "קדמה" (Qedma) חתם על הסכם עם ענקית הטכנולוגיה IBM. במסגרת ההסכם, מערכת ההפעלה הייחודית להפחתת שגיאות במחשוב קוונטי שפיתחה קדמה QESEM  Quantum Error Suppression and Error Mitigation, הוטעמה והפכה לזמינה ללקוחות הפרימיום של המחשוב הקוונטי של IBM.
המערכת תאפשר לחוקרים, ארגונים ומפתחים לבנות, לפרוס ולהוציא לפועל תהליכי עבודה, כדי לפתח אלגוריתמים קוונטיים ולממש את מלוא הפוטנציאל של מחשבים קוונטיים אלו.
מערכת ההפעלה החדשה שפיתח סטארטאפ המחשוב הקוונטי הישראלי נועד לתת מענה לאותו אתגר והוא אף מאפשר לאלגוריתמים קוונטיים לפעול באופן יעיל ומדויק יותר על יחידות עיבוד קוונטיות קיימות.
המערכת הוטעמה כעת לשימוש על המחשבים הקוונטיים של IBM דרך הענן באמצעות Qiskit, מערכת הפיתוח הקוונטית של IBM הפופולרית ביותר בעולם, המשמשת לבנייה, פיתוח ומחקר של מחשוב קוונטיים, ומשרתת מאות משתמשים ממוסדות אקדמיים, מעבדות מחקר וחברות Fortune 500.
המערכת כוללת ממשק ידידותי ואינטואיטיבי, אינטגרציה קלה של API, הערכת זמן עבודה כדי לאפשר למשתמשים לנהל את המשאבים ביעילות. לטענת בכירים בסטארטאפ המחשוב הישראלי, הגרסה הבאה תפחית את התקורה של קיוביט בתיקון שגיאות, תגביר את האפקטיביות של תיקון השגיאות תוך שמירה על האמינות ובכך תאיץ את השימוש המעשי בה.
אסיף סיני, מייסד משותף ומנכ"ל Qedma: "ההחלטה של IBM להטמיע את מערכת ההפעלה שפיתחנו מדגישה את התפקיד הקריטי של הטכנולוגיות להפחתת שגיאות בהתפתחות המחשוב הקוונטי. זוהי האצה משמעותית של ציר הזמן שהופכת את היתרון הקוונטי לאפשרי ונגיש כבר בזמן הקרוב מאוד".
ג'יי גמבטה, סגן נשיא IBM Quantum: "היכולות של שותפים בהם Qedma המשולבים ב-Qiskit Functions מאפשרות למשתמשים לנצל באופן יעיל את הטכנולוגיות האלו כדי לשפר את הדיוק בביצוע מעגלים בקנה מידה רחב. התקדמות זו סוללת את הדרך לפריצה משמעותית של תחום החישוב קוונטי בטווח הקרוב ואני מזמין את הקהילה הקוונטית העולמית להשתמש בכלים העוצמתיים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה