דיגיטל וטק

סיילספורס ו-IBM מציגות מהפכה בתחום ה-AI: הפיתוח החדשני נחשף

סיילספורס ו-IBM מרחיבות את שיתוף הפעולה ומציגות פיתוח חדשני  שמעניק לארגונים סיוע בבניית כלי בינה מלאכותית המותאם לדאטה שלהם. ריטה גונאר, מנהלת ניהול מוצרים, נתונים ובינה מלאכותית ב-IBM: "לקוחות זקוקים למודלים ארגוניים בסיסיים שהם אמינים, ברי ביצוע וחסכוניים"

מערכת ice | 
salesforce, IBM (צילום shutterstock)
סיילספורס ו-IBM מכריזות כי הן ממשיכות להרחיב את השותפות העסקית ביניהן במסגרת פרויקט חדש המעניק לארגונים סיוע בבניית כלי בינה מלאכותית המותאם לדאטה שלהם. שיתוף הפעולה של השתיים כולל שילוב של יכולות IBM watsonx AI ו-Data Platform עם פלטפורמת Salesforce Einstein 1 לשיפור בחירת הלקוח וגמישות ב-AI ופריסה של נתונים. 
לטענת שתי החברות, אותו מהלך יעניק לצוותים רבים סיוע בקבלת החלטות באמצעות ניתוח הדאטה של החברה. מדובר בפלטפורמה מיוחדת שכוללת דאטה דו-כיווני, גמישות במודלי שפה גדולים (LLMs), פעולות והנחיות מוכנות מראש לפתרונות CRM, ומחויבות נוספת לפיתוח AI אחראי.
פלטפורמת IBM Watsonx עוזרת לארגונים לבנות, להגדיל ולנהל פתרונות AI מותאמים אישית עם בחירה של דגמי AI מספקים שונים והיכולת להתאים אותם עם הנתונים שלהם. גרניט היא סדרת דגמי הדגל של IBM שהוכשרה על מערכי נתונים ארגוניים העומדים בקריטריונים מחמירים לניהול נתונים, איכות מסמכים, בדיקת נאותות וסיכונים ותאימות. דגמי IBM Granite הם בעלי ביצועים גבוהים וידידותיים למפתחים עם שיפוי קניין רוחני מ-IBM ללקוחותיה.
ריטה גונאר, מנהלת ניהול מוצרים, נתונים ובינה מלאכותית ב-IBM, הדגישה כי מדובר בפלטפורמה בעלת יתרונות רבים: "לקוחות זקוקים למודלים ארגוניים בסיסיים שהם אמינים, ברי ביצוע וחסכוניים".
עוד הוסיפה גאונר: "בחירת דגמי היסוד הנכונים היא חיונית לאסטרטגיית הבינה המלאכותית של כל ארגון והינה גורם מכריע למהירות המעבר של פרויקטים מפיילוט לייצור. IBM ו-סיילפורס פועלות יחד כדי להקל על הניווט בנוף ה-AI המורכב על ידי סיוע ללקוחות לבחור את ה-LLM המתאים לצרכים העסקיים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה