קריירה ולימודים

מחפשים עבודה בהייטק? הסטארטאפ הישראלי מגייס עשרות משרות חדשות

חברת הפינטק ארניקס (Earnix),  מגייסת 35 עובדים ועובדות למגוון משרות בחברה, זאת על רקע ביקוש מתמשך של חברות ביטוח ובנקים הזקוקים לפתרונות AI כדי להתייעל ולשפר את כושר התחרות. העובדים והעובדות החדשים יצטרפו ל-300 עובדי החברה, מרביתם בישראל והשאר במשרדיה באמריקה, אירופה ואסיה פסיפיק
מערכת ice | 
ארניקס (צילום ארניקס)
חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, מגייסת 35 עובדים ועובדות למגוון משרות וביניהן מפתחי backend, frontend, DevOps, מפתחי אלגוריתמים ML, מהנדסי אוטומציה, אנליסט מערכות מידע, בודקי תוכנה (QA), מנהל אפליקציות עסקיות, מנהל customer success ו-GRC ועוד (לדף המשרות).
הגיוס מתבצע על רקע ביקוש מתמשך של חברות ביטוח ובנקים הזקוקים לפתרונות AI כדי להתייעל ולשפר את כושר התחרות. העובדים והעובדות החדשים יצטרפו ל-300 עובדי החברה, מרביתם בישראל והשאר במשרדיה באמריקה, אירופה ואסיה פסיפיק. 
"הצמיחה המתמשכת שלנו מאפשרת לנו להציע מגוון רחב של תפקידים, להשפיע על התעשייה ולקחת חלק בשינוי משמעותי שלה, לעבוד בצוותים גלובליים ולהשתלב בסביבת עבודה תומכת. אנו משקיעים רבות בהתפתחות האישית והמקצועית של כל עובד ועובדת. חשוב לנו לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים ולתת מענה לצרכים המשתנים לאורך כל מסלול הקריירה שלהם", אומרת אורנה בלדרמן, סמנכ"לית HR של ארניקס.
"אני גאה במדיניות הקידום הפנימי שלנו, המוכיחה את עצמה בצורה משמעותית. מעל 50% מתפקידי הניהול שנפתחו בשנה האחרונה אוישו על ידי עובדים קיימים, ויותר מ-25% מהמשרות היו קידומים ומעברים פנימיים", הוסיפה אורנה בלדרמן.
ארניקס הטביעה את חותמה בשוק העולמי והיא ממשיכה לחולל מהפכה בתעשיית הפינטק. החברה מספקת פתרונות המפיקים ערך מהיר ומשמעותי לחברות הביטוח והבנקים הגדולים בעולם, מאפשרים להם בידול וצמיחה בשווקים היפר-תחרותיים. באמצעות פתרונות אלו, חברות ביטוח ובנקים סיפקו השנה ללקוחותיהם מיליארדי הצעות מחיר לשירותים ומוצרים.  החברה משווקת את פתרונותיה ביותר מ-35 מדינות ב-6 יבשות.   
ארז ברק, CTO של ארניקס: "אנחנו מחפשים מפתחות ומפתחים מצטיינים לחיזוק צוותי הפיתוח של פתרונות מבוססי ענן ו-AI המספקים ערך מהיר ומהותי לחברות הביטוח והבנקים הגדולים בעולם ומאפשרים להם לשדרג מהיסוד את השירותים שלהם". 
"אנו מציעים אתגר מקצועי ממדרגה ראשונה, לבנות את שירותי הענן שיאפשרו קבלת החלטות מהירות ומדויקות בתחומי התמחור, החיתום, ההתאמה אישית של מוצרים ולפשט תהליכים מורכבים שבאופן מסורתי נעשים באמצעות כלים ידניים. בארניקס מהנדסים משפיעים על לקוחות, תעשיית הפינטק ועל טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית בענן".    
לאחרונה זכתה ארניקס בשני פרסים בינלאומיים יוקרתיים. החברה נבחרה עם פתרון ה-AI הטוב ביותר בענף הביטוח מטעם חברת מחקרי השוק AI Breakthrough, אשר העניק את הפרס לפתרון Model Accelerator שפיתחה ארניקס.
הפתרון מאפשר לחברות ביטוח לבנות מודלים של AI בגישת 'עשה זאת בעצמך' תוך איזון בין סיכון לבין מחיר בהצעות חדשות שחברת הביטוח מביאה לשוק וכן ליישם ולהשתמש בכל מודל שהחברה פיתחה בפעילויות התמחור, החיתום והדירוג הקובע את הפרמיה של הפוליסה. בנוסף נכנסה לרשימת 100 החברות המובילות בתחום פתרונות AI למגזר השירותים הפיננסיים- AIFintech100, של ארגון Fintech Global.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה