דיגיטל וטק

פלייסטיישן 5 Pro: סוני חושפת את הקונסולה החדשה, כמה היא תעלה?

סוני חשפה את הקונסולה החדשה שלה הפלייסטיישן 5, שמציגה יכולות גרפיות מתקדמות ופיצ'רים מבוססים בינה מלאכותית שישדרגו את חווית השימוש. כמה עומד לעלות לנו כל התענוג? | כל הפרטים 
עידו מור | 
פלייסטיישן חמש פרו (צילום סוני)
אחרי גל שמועות והדלפות, סוני הכריזה ביום שני האחרון על האירוע בו תחשוף לראשונה את הגרסה המשודרגת של קונסולת המשחקים הפופולרית שלה הפלייסטיישן 5 Pro. אמש (שלישי), במסגרת האירוע שכונה על ידי החברה "מצגת טכנית", האדריכל הראשי של החברה מארק סרני העניק לנו הצצה ראשונה לקונסולה. 
 
במהלך האירוע סרני, טען שמדובר בקונסולה המתקדמת והחדשנית ביותר שיצאה לשוק. החברה סיפקה הסבר מעמיק ליכולותיה הטכניות של הקונסולה החדשה, שמציגה קפיצת מדרגה בהשוואה לדגם הנוכחי שיצא לחנויות בסוף 2020. סרני, התייחס בהמשך גם למפרט הטכני של הקונסולה וחשף:
מעבד גרפי משודרג: הפלייסטיישן 5 פרו, יגיע עם מעבד גרפי (GPU), עם  67% יותר יחידות חישוב לעומת הדגם הנוכחי ואף זיכרון מהיר יותר ב-28%. אלו יאפשרו רינדור מהיר עד 45% יותר למשחקים. למרות ובכך יהפכו את חווית השימוש והמשחק להרבה יותר חלקה מזו הנוכחית מה שהופך את החוויה לחלקה הרבה יותר.
Ray Tracing מתקדם: סוני הוסיפה יכולות Ray Tracing חזקות יותר, המספקות השתקפות ושבירה דינמית יותר של אור. זה מאפשר להקרין קרניים במהירות כפולה, ולעתים אף משולשת, מהקונסולה הנוכחית.
תוכנה לשדרוג תמונה מבוססת בינה מלאכותית: סוני הציגה  את PlayStation Spectral Super Resolution, טכנולוגיה מבוססת למידת מכונה ובינה מלאכותית אשר מספקת בהירות תמונה חדה במיוחד על ידי הוספת כמות יוצאת דופן של פרטים.
בנוסף, סרני חשף שהקונסולה תתמוך במשחקים ישנים עם שיפורים לגרפיקה ולביצועים, תציע תמיכה בגיימינג ברזולוציית 8K ותכלול קישוריות Wi-Fi 7. במידה ואתם מתכננים לשדרג ולרכוש את הקונסולה הזו, תדעו שסוני הודיעה שה-PS5 Pro, יושק בארה"ב ב-7 בנובמבר 2024 וביחד עם שלט DualSense תג המחיר שלו יעמוד על לפחות מ-700 דולר (2631.91 שקל).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה