דיגיטל וטק

סוני מפתיעה את השוק: תחשוף מחר את הקונסולה החדשה שלה

סוני במהלך מפתיע: החברה חשפה לפני זמן קצר שתחשוף מחר באירוע מסקרן את הקונסולה הבאה שלה, היורשת של הפלייסטיישן 5 - ה-PS5 Pro | כל הפרטים
מערכת ice | 
סוני שוברת שיאים (צילום shutterstock)
אין ספק שסוני, הצליחה להפתיעה את לקוחותיה. החברה הכריזה לפני זמן קצר בהודעה שפרסמה באתר האינטרנט שלה ובעמודיה ברשתות החברתיות שתקיים מחר (שלישי), את מה שהיא כינתה כ-"מצגת טכנית על ה-PlayStation".
ההודעה על האירוע המסתמן, התפרסמה ימים ספורים לאחר שהחברה שיחרר לשוק את הטיזר ראשון של ה-PS5 Pro, קונסולת הגיימינג הבאה שהחברה שהיא עומדת להוציא לשוק.
 
לפי הפרטים שסוני מסרה, המצגת הטכנית שתועבר מחר, תורכב בעיקרה משידור סטרימינג שיארך 9 דקות. את השידור, יעביר מארק סרני, האדריכל הראשי של קונסולת PS5. סרני, היה גם מי שחשף אי שם ב-2020, את הפלייסטיישן 5 הקונסלה שהביאה לסוני הכנסות רבות, אך רושמת כעת ירידה במכירות.
השידור של סוני, יתחיל מחר בשעה 18:00 שעון ישראל והוא יועבר בערוץ היוטיוב של PlayStation. מלבד הפרטים שצוינו לעיל, סוני לא סיפקה עוד פרטים נוספים על האירוע או על המצגת שתחשוף מחר. לפי השמועות שרצו ברחבי הארץ השדרוג המשמעותי בקונסולה החדשה יהיה במפרט שלה והיא צפויה לתמוך במשחקים ברזולוציה של 8K וב-4K.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה