דיגיטל וטק

שיתוף פעולה חדש בעולם אבטחת המידע: מהפכה בפתרונות דליפת נתונים

שיתוף פעולה בין ELPC ל- Safetica נועד להכין את הארגונים בישראל לעמידה בדרישות חוק הגנת הפרטיות החדש.

מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
חברת ELPC, המתמחה בשירותי מחשוב ואבטחת מידע מנוהלים, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Comsecure, הנציגה הישראלית של Safetica. שיתוף פעולה זה נועד להיערך לדרישות החדשות של תיקון חוק הגנת הפרטיות בישראל, אשר יחולו החל ממאי 20025. חוק זה מציב בפני הארגונים דרישות אבטת מידע מחמירות, הדומות לתקנים הנהוגים באירופה ובארצות הברית.
הרגולציה הקיימת בישראל נחשבת עד כה למיושנת ואינה מותאמת לכלכלה הדיגיטלית המתקדמת, מה שמוביל לחשיפות נתונים רבות. כ-80% מהחברות דיווחו על אובדן נתונים או חשיפת מידע רגיש בעקבות טעויות עובדים או פעולות זדוניות. התיקון החדש לחוק נועד להתמודד עם בעיות אלו באמצעות הגברת התקינה וניהול מאגרי המידע בארגון.
הפתרון של Safetica, שיסופק על ידי ELPC נחשב לאחד המובילים בשוק הגלובלי בתחום מניעת דליפת נתונים (DLP). היתרון של המערכת הוא בקלות ההטמעה שלה בארגון וביכולתה לסווג נתונים ולבקר את תערובת המידע, מה שמבטיח זיהוי מהיר ותגובה לדליפות מידע ברמות סיווג שונות. המערכת גם מקדמת מודעות בקרב עובדים לאבטחת מידע ומאפשרת להם לנהל את העבודה היומיומית מבלי לחשוש מאובדן מידע חשוב.
במסגרת שיתוף הפעולה, ELPC תספק פתרונות מותאמים אישית למגוון תחומים, כולל פינטק, ארגוני בריאות, עמותות ועסקים קטנים. החברה משקיעה בהכשרת צוותי Pre-sale ו-Post-sale על מנת להבטיח שהמומחים שלה יהפכו למוסמכים במוצרי Safetica ויוכלו להטמיע את המערכת בקלות וביעילות.
שיתוף הפעולה בין ELPC ל-Safetica מבטא את השאיפה לגשר על הפערים הקיימים בשוק הישראלי בתחום הגנת המידע ולהתאים את הארגונים לדרישות הרגולטוריות החדשות, תוך שיפור משמעותי בניהול אבטחת המידע.

אלי לוין מנכ"ל ELPC, אבנר מימון מנכ"ל Comsecure, עידו גרינברג מנהל תיקי לקוחות Safetica, רותם אהרוני ראש צוות מכירות Comsecure, אורי אביטבול מנהל מוצר ELPC,  גל הלפרין סמנכ"ל פיתוח עסקי ELPC (צילום: ELPC)
אלי לוין, מנכ"ל ELPC, מסר: "ההחלטה על שיתוף הפעולה עם Safetica הגיעה לאחר הערכה מעמיקה של הצורך הדחוף בפתרונות הגנת מידע אפקטיביים בישראל. מצב אבטחת המידע בישראל לא מתאים לתנאים הטכנולוגיים בני זמננו, ושיתוף הפעולה החדש הוא צעד קרדינלי לשיפור הגנת הפרטיות וצמצום הפער בין ישראל לבין יתר העולם המפותח. בעידן שבו אבטחת המידע הפכה להיות קריטית מתמיד, אנו גאים להיות המטמיעים הרשמים של הפתרון המתקדם הזה."
אבנר מימון, מנכ"ל קומסקיור, מסר: "כבית לפתרונות אבטחת מידע מובילים, שיתוף הפעולה עם ELPC וSafetica- הוא מהלך אסטרטגי שממשיך את המחויבות שלנו לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום הגנת המידע. עם השינויים ברגולציה, הצורך בפתרונות למניעת דליפת מידע הופך להיות קריטי יותר מאי פעם. אנחנו מאמינים שבאמצעות שיתוף הפעולה הזה, נוכל לסייע לארגונים לעמוד בדרישות החדשות, ולשפר את הסטנדרטים של אבטחת המידע בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה