דיגיטל וטק

מועצה אזורית חוף השרון סגרה מכרז טכנולוגי במאות אלפי שקלים

בעקבות העלויות הגבוהות לכוח האדם בעולמות ה-IT והצורך בפתרונות גמישים ועתירי יכולות, חברות וארגונים משתמשים בשירותי מיקור חוץ. על כן, ELPC Networks המספקת שירותי מומחים ואינטגרציה בעולמות ה-IT והענן, תפעיל למועצה איזורית חוף השרון את מערכות Microsoft 365, בהיקף של מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
אלי לוין, מנכ״ל ומייסד ELPC Networks (צילום משה בן טובים, shutterstock)
חברת טכנולוגיית המידע ELPC Networks זכתה במכרז של מועצה איזורית חוף השרון בשווי מאות אלפי שקלים. בעקבות העלויות הגבוהות לכוח האדם בעולמות ה-IT והצורך בפתרונות גמישים ועתירי יכולות, חברות וארגונים משתמשים בשירותי מיקור חוץ. על כן, ELPC Networks המספקת שירותי מומחים ואינטגרציה בעולמות ה-IT והענן, תפעיל למועצה איזורית חוף השרון את מערכות Microsoft 365, בהיקף של מאות אלפי שקלים.
החברה, שנותנת מענה מקיף בתחום ה-IT, תשתיות ענן ו-Security Operation לחברות, יודעת לספק את כוח האדם המבוקש למשימה, בין אם מדובר בפרויקט, בליווי שוטף או בייעוץ. הפרויקט יאפשר לספק למועצה מענה איכותי לצורך קיצור זמני תגובה, לחסכון בעלויות, לעבודה מסביב לשעון ולהעסקת עובדים מיומנים בעלויות מינימליות ובאותה הנשימה לפתח את מערך המחשוב.
אלי לוין, מנכ״ל ומייסד ELPC Networks: "בזכות צוותי הענן והסייבר המנוסים של Elpc, שכבר מתורגלים היטב בעבודה עם המגזרים הפרטי והציבורי, עסקה כמו זאת שאנו מכריזים עליה היום, מהווה עבורנו המשך ישיר וטבעי למאות פרויקטים דומים, גדולים וקטנים, שניהלנו בעבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה