דיגיטל וטק

אינטל בבשורת ענק לעובדיה: אחרי הקיצוצים, זה הפיצוי שיקבלו

ענקית הטכנולוגיה בישרה כי החל מה-1 באוקטובר, המשכורות יחזרו למה שהיו לפני הקיצוץ וגם הבונוס הרבעוני יחזור. בנוסף, החברה גם החליטה להעניק פיצוי חד פעמי לעובדים שספגו את הקיצוץ בשכר, בדמות מניות החברה
מערכת ice | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
חצי שנה עברה מאז ההודעה הדרמטית של אינטל לעובדיה בגין קיצוצים בשכר בשיעור של 15% לחברי ההנהלה הבכירה, 10% לדרג הבכיר (סגני נשיא ומעלה) ו-5% לדרג הביניים, שמהווים את רוב כוח העבודה בענקית הטכנולוגיה. גם מנכ"ל החברה עצמו, פט גלסינגר, נכנס תחת האלונקה והוריד 25% משכרו.
הקיצוצים לא נעצרו רק בשכר. אינטל הקפיאה מענקים, בונוסים ותגמולים שאינם חלק מחבילת השכר, הבונוס הרבעוני המסורתי הופסק ותשלומי פנסיה לא הוגדלו מעבר למינימום החוקי. כמו כן, הוקפאו גם העלאות שכר ותגמולים מבוססי ביצועים. עם זאת, בחברה הצהירו שמדובר בגזרות זמניות, כאשר החל מהרבעון השלישי השנה הכל אמור לחזור לשגרה.
ובכן, אמש (שלישי) ענקית הטכנולוגיה עדכנה את עובדיה כי היא אכן מתכוונת לעמוד באבטחה שלה. אינטל בישרה כי החל מה-1 לאוקטובר המשכורות יחזרו למה שהיו לפני הקיצוץ וגם הבונוס הרבעוני יחזור. לא רק זה, החברה גם החליטה להעניק פיצוי חד פעמי לעובדים שספגו את הקיצוץ בשכר, בדמות מניות הארגון, אותן הזכאים יקבלו בחודש דצמבר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה