דיגיטל וטק

GoPro חושפת: הדור הבא של מצלמות האקסטרים

חברת GoPro ממשיכה לחדש עם מוצרים שמותאמים לצרכי יוצרי התוכן, והפעם היא מציגה מצלמה חדשה עם עדשות מתחלפות, סוללה עוצמתית וטכנולוגיית ייצוב וידאו מתקדמת. איך השדרוגים האלו ישפרו את חוויית הצילום שלכם?
רפאל בן זקרי | 
GoPro Hero (צילום GoPro)
מותג מצלמות האקסטרים GoPro ממשיך לחדש בתחום הצילום הדיגיטלי עם מוצרים המותאמים לצרכי קהילת היוצרים ברחבי העולם. כעת, היא מכריזה על השקת מצלמת ה-HERO13 Black החדשה, המציגה שדרוגים משמעותיים עם עדשות מתחלפות וסוללה חזקה יותר, לצד מצלמת HERO זעירה במשקל 86 גרם. המצלמות החדשות נועדו לספק פתרונות מתקדמים ליוצרי תוכן וצלמים, עם תכונות ייחודיות המותאמות לשימוש בתנאים שונים.
ה-HERO13 Black מציעה ביצועים יוצאי דופן בזכות טכנולוגיות כמו HyperSmooth stabilization שזכתה בפרס האמי, צילום בקצב של 60 פריימים לשנייה באיכות K5.3, ויכולת לכידה של עד 400 פריימים לשנייה בווידאו באיכות HD. כמו כן, המצלמה כוללת סוללת אנדורו חדשה המספקת זמן פעולה ארוך יותר והעברת תכנים מהירה יותר בזכות WiFi 6.
בנוסף למצלמה החדשה, GoPro הציגה את סדרת עדשות ה-HB, הכוללת עדשות אולטרה-רחבות, מאקרו, אנמורפיות ומסנני ND, המעניקות גמישות יצירתית מירבית. העדשות עמידות למים ולשריטות, ומשתלבות באופן אוטומטי עם המצלמה ליצירת הגדרות צילום אופטימליות.
מצלמת ה-HERO הקטנה ביותר עם מסך וממשק פשוט לתפעול, מצטרפת אף היא להשקה. המצלמה מציעה איכות צילום של Ultra HD 4K ב-30 פריימים לשנייה ויכולת הקלטה רציפה של עד 100 דקות. היא מעניקה את היכולת לצלם בתנאים קיצוניים מבלי לוותר על איכות או נוחות. בעיצוב קומפקטי במיוחד ובמשקל של 86 גרם בלבד, היא כוללת מסך מגע אינטואיטיבי, ייצוב וידאו HyperSmooth, ועמידות למים עד לעומק של 5 מטרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה