דיגיטל וטק

שיאומי משיקה בישראל: טאבלטים קומפקטיים עם ביצועים גבוהים

שיאומי מציגה בישראל את סדרת הטאבלטים החדשה Redmi Pad SE 8.7, עם מסך קומפקטי ומעבד בעל ביצועים גבוהים. הטאבלטים הקטנים והחזקים מציעים ביצועים וחוויית מולטימדיה מתקדמת, עם תמיכה ב-Wi-Fi ו-4G. כל הפרטים על המחירים והזמינות
רפאל בן זקרי | 
טאבלט שיאומי 8.7 Redmi Pad SE (צילום שיאומי)
שיאומי ממשיכה להרחיב את קטגוריית המוצרים שלה בישראל, יחד עם היבואנית המילטון, ומשיקה את סדרת הטאבלטים החדשה Redmi Pad SE 8.7, הכוללת שני דגמים בגודל מסך של 8.7 אינץ'. מדובר בטאבלטים קטנים יותר לעומת הסדרה הקודמת בגודל 12.1 אינץ', ועם זאת הם מבטיחים חוויית שימוש מתקדמת.
הטאבלטים החדשים, שמגיעים בגרסת WiFi וסלולר, מצוידים במסך בגודל 8.7 אינץ', ומונעים על ידי מעבד MediaTek® Helio G85 בעל שמונה ליבות, מה שמאפשר להם להתמודד עם מגוון משימות בצורה חלקה ואמינה. בנוסף, הטאבלטים מציעים סוללת 6650mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בעוצמה של עד 18W, ורמקולים כפולים התומכים ב-Dolby Atmos® לחוויית מולטימדיה עשירה.
דגם הסלולר, הכולל קישוריות 4G וחריצי SIM כפולים, אידיאלי למשתמשים הדורשים חיבור רציף לאינטרנט, גם בדרכים. כמו כן, הדגם מציע תכונות מתקדמות לניווט ולמיקום, מה שהופך אותו לבחירה אטרקטיבית עבור אנשים עם אורח חיים פעיל.
לדברי מנכ"ל שיאומי ישראל, אבי קורנפלד, סדרת הטאבלטים Redmi Pad SE 8.7 החדשה מיועדת לספק למשתמשים חוויית שימוש אינטראקטיבית ואיכותית, בין אם לשימוש פנאי, לימודים או עבודה. הסדרה זמינה כעת לרכישה אצל המשווקים המורשים וברשת חנויות Mi Store, במחירים המתחילים מ-779 שקלים לדגם ה-Wi-Fi ו-849 שקלים לדגם ה-4G.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה