דיגיטל וטק

LG במהלך מהפכני: זה המוצר הטכנולוגי שכל משפחה חייבת בבית

LG Electronics תחשוף את רכזת הבית החכם, המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית, בתערוכת IFA 2024 בברלין. ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות המיזוג של LG: "סייעת קולית ורכזת בינה מלאכותית ThinQ ON AI מקרבת אותנו בצורה משמעותית למימוש החזון שלנו ל'בית באפס עבודה"

מערכת ice | 
ThinQ ON AI (צילום LG)
ענקית הטכנולוגיה LG הכריזה היום (שלישי) כי בקרוב תחשוף את רכזת הבית החכם המבוססת בינה מלאכותית. על פי ההודעה הרשמית, החברה תחשוף את הפיתוח החדשני בתערוכת IFA 2024 בברלין. התערוכה תיערך בברלין בין התאריכים 6-10 בספטמבר. 
מדובר ברכזת הביתיתLG ThinQ - ON AI , המהווה המרכז הסביבתי של הבית החכם. לדברי ענקית הטכנולוגיה, המכשירים של LG ומערכת הבינה המלאכותית יפעלו יחד כדי לספק חוויית שימוש טיפול ונוחות מותאמים אישית.
עוד מציינת החברה, כי הרכזת הביתית של AI מתחברת למגוון רחב של מכשירים והתקני אינטרנט. החיבור הזה מקל על תהליכי ההגדרה והשימוש בסביבת הבית המופעל בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית
טכנולוגיית הבינה המלאכותית של ענקית הטכנולוגיה מאפשרת ל- ThinQ ON AI ללמוד ולהבין את דפוסי השימוש במערכות השונות, כדי להתאים את החוויות היומיומיות של הלקוחות, ולהאיץ את מימוש חזון החברה ל"בית באפס עבודה".
הפיתוח החדשני מכיל רמקול בינה מלאכותית, אשר מאפשר לבני הבית לנהל שיחות עם העוזרת הקולית ואף להאזין לתכני האודיו המועדפים עליהם. שימושים אלה נעשים בעזרת ערכת השבבים הייעודית בעלת ביצועים גבוהים ליישומי AI, שתוכננה ב- LG תוך מחשבה על אפשרויות מידרוג עתידיות.
ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות המיזוג של LG, ציין: "סייעת קולית ורכזת בינה מלאכותית ThinQ ON AI המשמשת כמרכז הבית החכם מקרבת אותנו בצורה משמעותית למימוש החזון שלנו ל'בית באפס עבודה'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה