בעולם

בדרך לברלין: אב ובן ישראלים נתפסו מבריחים 20 ק"ג קוקאין

אבא ובן מישראל, נתפסו על ידי שוטרים בשדה התעופה במקסיקו סיטי כשהיו בדרכם לברלין. במזוודותיהן נמצאו כ-20 ק"ג קוקאין בשווי של למעלה מ- עשרה מיליון שקלים

מערכת ice |  1
קוקאין (צילום shutterstock)
אמש (שני) משטרת מקסיקו עצרה שני אזרחים ישראלים, אב ובנו (20 ו-40) בשדה התעופה במקסיקו סיטי בדרכם לברלין. ע"פ החשד, במזוודותיהם נתפסו 20 ק"ג של קוקאין בשווי של למעלה מעשרה מיליון שקל.
בבדיקה שנעשתה על ידי השוטרים בשדה, נמצא החומר עטוף בצורה שאמורה להסתיר את החומר. ע"פ החשד הסם עתיד היה להימכר ברחבי גרמניה. האב והבן נלקחו למעצר בבית כלא מקומי אך הם מכחישים את המיוחס להם.
מעצרם הוארך בבית המשפט המקומי. שגרירות ישראל במקסיקו קיבלה את ההודעה על מעצרם של השניים. ממשרד החוץ נמסר כי הם מכירים את המקרה, והקונסול הישראלי במקסיקו סיטי מטפל בנושא.
זו אינה הפעם הראשונה בה אבא ובן משתפים פעולה על מנת לסחור בסמים. רק לאחרונה אב ובנו ממושב נווה מיכאל נעצרו על ידי בלשי משטרת בית שמש בחשד לעבירות סחר בסמים ותקיפת שוטרים.
במהלך החיפוש שנערך, נתפס חומר חשוד כסם בו על פי החשד סוחר החשוד הצעיר שנעצר לחקירה. בנוסף, לאחר שנתפסו ממצאים המעלים חשד גם כלפי אביו של החשוד, החל האב משתולל תוך שתקף את הבלשים ועל כן נעצר אף הוא לחקירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה שגרירות ישראל צריכה לטפל במבריחים. שיינמקו שם בכלא. (ל"ת)
    מור 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור