דיגיטל וטק

בגלל ישראל? טורקיה חוסמת את הרשת החברתית המובילה

משרד התקשורת במדינה לא סיפק סיבה רשמית להורדה, אך מוקדם יותר טען כי הורדת פוסטים שמהללים את הנייה היא "פשוט צנזורה". מטא לא הגיבה להחלטה. בפוסט שפרסם בכיר בממשל כינה את ראש הלשכה המדינית של חמאס שחוסל "אחד הגיבורים הגדולים"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חיסול הנייה עורר הדים ברחבי העולם. בישראל חוששים מהסלמה נרחבת. טורקיה, והנשיא הטורקי, איימו בעבר על ישראל. כעת, על-פי דיווחים עיתונאיים שונים, הגישה לרשת החברתית אינסטגרם נחסמה למשתמשים בתוך המדינה. 
כעת, בטורקיה הגישה לאפליקציה או לאתר של הרשת החברתית חסומות למשתמשים. על-פי דיווח רויטרס גורמים בממשל לא נתנו סיבה רשמית לחסימה וגם לא נתנו תאריך יעד בו צפויה הפלטפורמה לחזור. למרות זאת, מוקדם יותר השבוע משרד התקשורת הטורקי ביקר את מנהלי הרשת החברתית על ההחלטה להסיר פוסטים המביעים תנחומים על חיסולו של איסמעיל הנייה. 
"זוהי פשוט צנזורה", אמר מנהל התקשורת של הנשיא בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). בפרסום אחר כתב כי הנייה הוא אחד הגיבורים הגדולים ביותר וקדוש למען המטרה הפלסטינית. בינתיים, חברת מטא לא הגיבה לביקורת או להחלטה של טורקיה לחסום את הרשת החברתית בגבולותיה. מטא היא חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם ו-ווצאפ. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה