ויראלי

ג'ודי ניר מוזס תומכת בחסימת הרשתות החברתיות? "מלחמת אחים"

התבטאותו השנויה במחלוקת של המפכ"ל קובי שבתאי בנוגע לחסימת הרשתות החברתיות בעימות הבא קיבלה את תמיכתה המפתיע של ג'ודי ניר מוזס. מבחינתה לא מודבר בפגיעה בדמוקרטיה
מערכת ice |  2
ג'ודי ניר מוזס (צילום איציק בירן)
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התראיין הבוקר לידיעות אחרונות וטעען כי במהלך העימו האלים הבא יש לחסום את הרשתות החברתיות. "אנחנו מדינה דמוקרטית אבל יש גבול" אמר שבתאי. מייד לאחר פרסום הריאיון התעוררה סערה ברשת, רבים תקפו את המפכ"ל על דבריו והזהירו כי מדובר במדרון חלקלק אשר יפגע בחופש הביטוי של הישראלים.
מי שדווקא לא התרשמה כך היא אשת התקשורת והעיתונאית ג'ודי ניר מוזס שלום שבחרה לתמוך בשבתאי על דבריו. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה:"כל כך צודק! עם כל הכבוד לדמוקרטיה המאוד חשובה, פיקוח נפש דוחה שבת". מוזס המשיכה ונימקה את דעתה: "השיח הכה רעיל, כמעט מלחמת אחים שמתחיל ברשתות וזולג לכבישים, לחתונות, לקניונים למקומות בילוי. אני, כאחת שמאוד מעורבבת ברשתות חושבת שהמפכ"ל צודק!" קבעה מוזס. "מדובר במלחמת אחים ומבחינתי זה הכי פיוקח נפש". לסיום מוזס דחתה מראש את הביקורות הצפויות: "נ.ב. שחררו ממשפטי מדינה דמוקרטית וכו".
 
רק בתחילת השבוע אירחה מוזס בביתה כ-350 מוזמנים ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל הגיעו בחמישי האחרון אל ביתה של אשת התקשורת ג׳ודי ניר מוזס שלום שברמת גן. המוזמנים הרבים באו לכבוד אירוע חגיגי שנערך על ידי עמותת שניר במטרה לגיוס כספים לרכישת מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, שיחולקו לקראת ראש השנה וחגי תשרי. במסגרת ערב ההתרמה גויס סכום בגובה כ-300 אלף שקלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פשיסטית
    זד 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובבת תוים ירוקים וצמידים בקניונים.
    סגור
  • 1.
    המסיתה הגדולה ביותר מדברת !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור