דיגיטל וטק

אפליקציית ההיכרויות חושפת: כך משפיעה המלחמה על הרווקים בישראל

מנתוני אפליקציית ההיכרויות OkCupid, עולה כי 75% מהרווקים והרווקות רוצים למצוא זוגיות רצינית בשל המלחמה. חדי אקסלרד, יועצת זוגית ומשפחתית: "הבשורה המנחמת היא שמתוך הקושי והמורכבות, הרצון למצוא מערכת יחסים רצינית לטווח הארוך עלה, והוא משפיע מאוד על ההצלחה"

מערכת ice | 
אפליקציית היכרויות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עונת הקיץ היא תקופה מלאה בהזדמנויות חדשות והתרגשות עבור רווקים ורווקות. הערכות נכונה יכולה לעזור לרווקים ולרווקות לנצל את הקיץ במלואו גם בצל המלחמה המתמשכת.
תכנון פעילויות חברתיות והתנדבותיות, דאגה לבריאות הפיזית והנפשית, באמצעות שמירה על כושר, תזונה מאוזנת ומנוחה, תכנון חופשה בחו"ל או בארץ וניצול הזמן להיכרויות רומנטיות – יכולים להפוך את הקיץ גם בזמן מלחמה למהנה.  לכבוד העונה החמה, אפליקציית ההיכרויות OkCupid חושפת נתונים שעולים משאלות ההתאמה שלה, המבוססים על למעלה מ- 1,000 משיבים.
על פי נתוני האפליקציה, 35% מהנשאלים מציינים כי המלחמה לא שינתה את תוכניותיהם והם צפויים לנצל את חופשת הקיץ בארץ. 35% ענו שהתוכניות שלהם כן השתנו והם יטיילו פחות בחו"ל, כאשר 23% ציינו כי הם לא שינו את תוכניותיהם לטייל בחו"ל ו- 7% אמרו שהם כן שינו את תוכניותיהם ויעדיפו לטייל רק בחו"ל. על פי הנתונים, בעוד 43% מהנשאלים מתכננים לטייל בארץ ובעולם, 38% מצפים לצאת לדייטים. 
עוד עולה מהסקר של אפליקציית ההיכרויות, כי 11% מהרווקים והרווקות אמרו שהם מדוכאים ולחוצים, 32% אופטימיים ומלאי תקווה ו-57% מרגישים קצת משניהם. 48% מהנשאלים אמרו שהדבר שעוזר להם להתמודד בימים אלו הוא התמקדות בשגרה היומית. 25% נעזרים חברים ובני משפחה, 21% נמנעים מצפייה בחדשות,  ו-6% מהנשאלים מתמודדים עם התקופה המאתגרת באמצעות טיפול. 
 



המלחמה משפיעה באופן משמעותי על רצונם של רווקים ורווקות, למצוא מערכת יחסים רצינית ולטווח ארוך.  בזמן של חוסר וודאות ואי יציבות, אנשים רבים מחפשים תמיכה רגשית וביטחון, ואף צורך בקרבה - מה שמוביל אותם לרצות למצוא שותף או שותפה לחיים.

75% מהרווקים והרווקות הישראלים ציינו שהמלחמה הגבירה אצלם את הרצון למצוא בן/בת זוג רציני/ת, 19% ענו שהם לא בטוחים מה הם רוצים כרגע ו -6% ציינו שאין להם שום אנרגיה למערכת יחסים רצינית כרגע.
חדי אקסלרד, מרצה בתוכנית התואר השני ללימודי משפחה במכללה האקדמית תל-אביב יפו, יועצת זוגית ומשפחתית, התייחסה לנתוני האפליקציה ואמרה: "הבשורה המנחמת היא שמתוך הקושי והמורכבות, וכפי שאנחנו רואים מנתוני המחקר, הרצון למצוא מערכת יחסים רצינית לטווח הארוך עלה, והוא משפיע מאוד על ההצלחה. זה לא רק שאין דבר העומד בפני הרצון, אלא שמידת הרצון היא זו שעוזרת לנו להעריך את האפשרויות השונות שלפנינו כשאנחנו מקבלים החלטות".

צילום: אור פרבוזניק

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה