בעולם

זו המדינה שדוחפת צעירים להשתמש באפליקציות היכרויות להגביר ילודה

ממשלת יפן צפויה להשיק אפליקציית היכרויות כבר השנה כדי לעודד אזרחים רווקים להיפגש, להתחתן ולהוליד ילדים, דגש על להוליד ילדים. המאמץ הנרחב בא כי ראש הממשלה של יפן שם להגדיל את שיעורי הילודה בעדיפות עליונה, זאת כי יפן סובלת ושברה שיא של שיעורי ילודה נמוכים 
מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)
על פי ה-CNBC, ממשלת יפן מעודדת את האזרחים הרווקים שלהם לצאת ולהתערבב באמצעות קידום אפליקציות היכרויות, במטרה לעודד זוגיות ונישואים. פעולה זאת באה על רקע שיעורי ילודה נמוכים השוברים שיא חדש ביפן. טוקיו היו בחזית המאמצים וצפוייה להשיק אפליקציה משלה, בתמיכת הממשלה כבר השנה. 
בנוסף, טוקיו כבר מפעילה תוכנית לבדיקת אפליקציית היכרויות בשם: "Tokyo Futari Story", שמטרתה להתאים משתמשים דרך בינה מלאכותית. האפליקציה תבקש מהמשתתפים להגיש מסמכי זיהוי שונים, הכוללים טפסי מס המאמתים הכנסה שנתית ותעודה רשמית של סטטוס ה"רווק". כמו כן, משתמשים עוברים מבחן אבחון כדי שהאפליקציה תוכל ללמוד על הערכים שלהם ומה הם מחפשים בשותף הזוגי. 
על פי העיתון המקומי "The Asahi Shimbun", האפליקציה שמחייבת משתמשים לשלם ולחתום על התחייבות, מבטיחה לגביהם שהם רציניים במציאות קשר זוגי, ורציניים לגבי מציאת בן זוג לנישואין, במקום לחפש מערכות יחסים מזדמנות. עוד הוסיפו בעיתון כי השקיעו 1.28 מיליון דולר בפרויקט. 
כאמור, לפי משרדו של ראש הממשלה פומיו קישידה, שש או שבע השנים הבאות הן ההזדמנות האחרונה של יפן להעלות את שיעורי הילודה היורדים, לפי כך הם מאיצים במערכת המדיניות לעשות זאת. מדיניות זו כוללת מתן יותר כספים לגידול ילדים ותמיכה במתקני טיפול בילדים במדינה. 
 
בנוסף לבניית אפליקציית ההיכרויות שלה, עיר הבירה טוקיו גם נותנת חסות לאירועים של רווקים ורווקות לפגוש זה עם זאת כחלק מהמסע לקידום מעגלי נישואים. הממשלה גם פרסמה מספר מדריכים המספקים עצות להיכרויות ואופנה , כולל מקומות עבור דייטים מומלצים בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה