תקשורת ומדיה

רוצים למחוק את האקס/ית מהתמונות? זו האפליקציה בשבילכם

על פי מחקרים שערכו באפליקציית ההכרויות הפופולארית "אוקיי קיופד", עולה כי רוב המשתמשים מעוניינים למחוק את האקסים שלהם מהתמונות. על פי כך, באפליקציה פיתחו פתרון חינמי מבוסס בינה למאכותית אשר בעזרתו תוכלו למחוק את האקס מהתמונות
מערכת ice | 
זוגיות-אילוסטרציה (צילום pexels)
כמעט שני שליש (62%) מהנשים הרווקות רוצות למחוק את האקס שמופיע בתמונה שהן רוצות להעלות לפרופיל שלהן – כך עולה מנתונים של אפליקציית הדייטינג OkCupid הנמצאת בבעלות חברת מאצ' גרופ. עולה כי 54% מכל הדייטרים מדור ה- Z ב-OkCupid, רוצים למחוק את האקס מתמונות משותפות. הנתונים מבוססים על למעלה מ- 185 אלף תגובות של משתמשי  מרחבי העולם שענו על שאלות ההתאמה של  OkCupid.
ועכשיו מציעה OkCupid פתרון מבוסס בינה מלאכותית, חינמי ופשוט, שמיועד בדיוק עבור הצורך הזה: כלי חדש בשם "Ex-terminator" שהושק על ידי OkCupid בשיתוף חברת Photoroom, יקל עליכם למצוא מאצ'ים חדשים עם התמונות של הרגעים הטובים שלכם – מינוס האקס שהופיע בתמונה המקורית. פשוט מעלים את התמונה לאפליקציה, מוחקים את האקס באמצעות טכנולוגיית ה-AI של Photoroom וממשיכים הלאה מבלי להשאיר עקבות.
ומה לגבי הסיבות למחיקת האקס מהתמונה?  43% ממשתתפי הסקר ענו שהם לא רוצים לראות את האקס בתמונות; 41% רוצים להתגבר על הפרידה; ו-16% ענו שהם רוצים להשתמש בתמונה בפרופיל באפליקציית הדייטינג.
כאשר מדובר בתמונות לפרופיל הדייטינג, 58% מהדייטרים ב- OkCupid מעדיפים תמונה אישית או סלפי; 37% בוחרים בתמונה שלהם עושים משהו שהם אוהבים ורק 5% מעדיפים תמונות עם משפחה או חברים.
בנוסף, נשאלו המשתמשים,  אילו תמונות של משתמש פוטנציאלי בפרופיל הדייטינג הם רוצים לראות? כמעט שבעה מתוך עשרה (67%) מעדיפים תמונות אישיות; 17% רוצים לראות את הדייטים הפוטנציאלים בחופשה או במהלך פעילות פנאי,  10% נהנים לראות את המועמדים לדייט עם בעלי חיים  ו-6% אוהבים תמונות עם משפחה או חברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה