תרבות ופנאי

בשורה משמחת: הפיצוי הכספי שזאפה תעניק ללקוחותיה נחשף

באפריל 2023 הוגש הסדר פשרה לאישור בית המשפט בנוגע לביטולי הופעות בזאפה בשל מגיפת הקורונה. כעת, השופטת שושנה אלמגור אישרה את ההסדר, שבמסגרתו מועדון הזאפה יפצה את לקוחותיו בשובר בסך 150% מההזמנה המקורית ובהנחה על תפריט האוכל 

מערכת ice | 
הופעה בזאפה שוני (צילום יח"צ)
היום (שני), אושרה הבקשה לאישור הסדר פשרה, במסגרתו מועדון הזאפה יפצה את לקוחותיו בשל ביטולי ההופעות בקורונה. הסדר הפשרה יהיה תקף לתקופה של חמש שנים ובמסגרתו הזכאים יוכלו לקבל שובר מימוש להופעות באחד ממועדוני הזאפה בשיעור של 150% מסך ההזמנה המקורית.
בנוסף, זכאים שברשותם שובר – יוארך תוקפו ויונפק שובר נוסף בערך של 50% ממחיר ההזמנה המקורית. ובנוסף, יינתן שובר הנחה למימוש חד פעמי בשיעור של 50% בהזמנת מזון ומשקאות, עד לסך של 250 שקל. מהסדר הפשרה עולה כי מנגד, יוכלו הלקוחות לבחור בהשבה של מלוא סכום ההזמנה - 100% לחשבון בנק שחבר הקבוצה ימסור את פרטיו לתיבת המייל.
בנוסף קבעה השופטת שזאפה העלתה בתגובתה טענות עובדתיות שונות באופן סתמי ומבלי לתמוך אותן בראיות כלשהן, כמו למשל טענתה כאילו רוב רוכשי הכרטיסים לכאורה מעדיפים לחכות למופע חליפי שיתקיים בעתיד ולא מעוניינים בהשבת כספם ששולם, או למשל טענות כאילו נשאה לכאורה בהוצאות רבות בגין אותן הופעות שלא התקיימו ושילמה מקדמות לאמנים.
מזאפה נמסר בתגובה: "אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שפניותיהם טרם נענו, על אף התחושה שעולם התרבות חזר לשגרה מלאה, ישנה לצערנו דרך ארוכה על מנת לצמצם את הנזקים הכלכליים העצומים שזאפה ספגה ועדיין סופגת עקב המשבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה