כסף וצרכנות

עמיר בניון במהלך מטורף: מי יוכל להיכנס להופעות שלו בחינם?

על רקע מבצע "מגן וחץ", עמיר בניון יוצא במהלך מרגש במיוחד ומעניק לתושבי הדרום כרטיסים במתנה להופעה שלו בזאפה: "חשוב לי בעת הזו לחזק את תושבי הדרום בקו העימות"
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
על רקע המצב הביטחוני הקשה במדינת ישראל אחרי חיסול הבכירים בג'יהאד, מה שהביא לתחילתו של מבצע "מגן וחץ", כשבישראל עדיין נערכים לתגובה של ארגון הטרור, תושבי הדרום נאלצים להתמודד עם מציאות הזויה, ואפים מהם, בעיקר תושבי עוטף עזה, נאלצו לפנות את בתיהם עד שיחלוף זעם.
בין כל חוסר הוודאות והמצוקה בה נמצאים תושבי הדרום, ישנן מחוות רבות של ישראלים טובים, שמנסים לעזור להם להמתיק את הגלולה המרה של המציאות הקשה בה הם חיים, ומציעים להם בין היתר הנחות רבות לחופשות ברחבי הארץ.
אבל המחוות המרגשות מגיעות גם מאמני ישראל. אחד מהם הוא עמיר בניון, הזמר האהוב, שגם הוא בעצמו תושב הדרום, שנולד וגדל בעיר באר שבע, יצא במהלך מרגש במיוחד במסגרתו הוא מזמין את תושבי עוטף עזה והדרום להופעות שלו בזאפה. 
רן בוקר העלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו הוא חשף כי "כמי שנולד בדרום והוריי תושבי הדרום, חשוב לי בעת הזו לחזק את תושבי הדרום בקו העימות, ואני מזמין אותם להופעה בזאפה אמפי שוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה