תרבות ופנאי

לאחר שהייתה בסכנת חיים ממשית: שר פיטנס בבשורה מסעירה

מאמנת הכושר שיר סנדה (שר פיטנס) בת ה-37, שיתפה בפוסט בהתרגשות בפוסט באינסטגרם כי היא מצפה לילד שלישי במספר בהליך פונדקאות, לאחר שעברה בעבר הליך לכריתת הרחם. "אחרי כל המכשולים - אזכה להיות אמא", כתבה
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום אינסטגרם/ שר פיטנס)
"גורו הכושר" שיר סנדה (שר פיטנס) בת ה-37, שיתפה בהתרגשות כי היא מצפה בימים אלו לילד נוסף באמצעות הליך פונדקאות, וזה יהיה השלישי במספר עבורה. "כמה תפילות, כמה בקשות, כמה ציפיות וכמה אכזבות", כתבה מאמנת הכושר.
בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מנשקת בטן הריונית, היא למעשה חשפה לעוקביה כי בקרוב ייכנס לחייה ילד נוסף. "אחרי כל המכשולים שהיו בדרך – בחסדי השם הרבים – אני אזכה להיות אמא בפעם השלישית. הודו להשם כי טוב לעולם חסדו". כזכור, לאחר לידתה השנייה היא נדבקה בחיידק אלים ולכן נאלצה לעבור הליך של כריתת רחם, מה שהוביל אותה לביצוע הליך הפונדקאות.
 
 
כמו כן, המותג "שר פיטנס" הוא למעשה רשת של חדרי כושר שהפעילה סנדה, אשר יועדו לנשים בלבד. רשת המכונים זכתה להצלחה מסחררת, אך בעקבות נגיף הקורונה והתנהלות כלכלית לקויה, היא צברה חובות רבים שלבסוף התגלגלו ל-24 מיליון שקל. למרות המצב הרעוע, בסופו של דבר רמי לוי החליט לקנות את הרשת בסכום של כ-3 מיליון שקל, ובכך חילץ את סנדה מבור כלכלי עמוק יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה