ויראלי

פריס הילטון חושפת: "בחרתי בפונדקאות כי יש לי פוסט טראומה"

בשנה האחרונה פריס הילטון הביאה לעולם בן ובת באמצעות פונדקאות. כעת, היא חושפת את הסיבה: "יש לי פוסט טראומה כתוצאה מהתעללות מינית"
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום מתוך האינסטגרם)
הכוכבת פריס הילטון ידועה כאושייה שמתהדרת בסגנון חיים מפואר ומנקר עיניים, אך לא סתם קיים המשפט "לא כל הנוצץ הוא זהב". לאחר שהביאה את ילדה השני באמצעות פונדקאית, הילטון חושפת את הסיבה שבגינה בחרה לא לנשוא את הילד ברחמה. היא מספרת שעברה טראומה במהלך תקופתה בפנימייה כנערה.  
הילטון טוענת שלא נשאה את ילדיה ברחמה כתוצאה מטראומה בשל התעללות מינית בתקופת נערותה. כידוע, הילטון נשלחה ללמוד בפנימיית פרובו קניון שביוטה, שם אנשי הצוות היו "נהנים להתעלל בילדים ולראות אותם עירומים" כך לדבריה. 
בראיון ל-Romper אמרה הילטון כי היא לא האמינה שתצליח לשאת ילד ברחמה בשל הפוסט טראומה. "פחדתי שאם אקבל זריקה או כל דבר כזה, אני אקבל התקף פאניקה ואפסיק לנשום. ידעתי שזה לא יהיה בריא לי או לתינוק, לגדול בתוך אמא שיש לה חרדה כה רבה".
עוד הוסיפה הילטון: "הסתרתי את ההתעללות המינית שעברתי במשך שנים רבות אבל אני לא מפסיקה לחשוב על זה, ובמבט לאחור זו בהחלט הייתה התעללות מינית" כך אמרה. בית הספר 'פרובו קניון' פרסם הצהרה בעקבות הפרסום של הילטון: "פנימיית פרובו קניון נפתחה ב-1971, ונמכרה לבעלים אחרים בשנת 2000. לכן, איננו יכולים להגיב או לקחת אחריות על חוויות התלמידים טרם שנת 2000".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה