תרבות ופנאי

כוכבת הישרדות בהיריון ראשון: "דמעות של אושר לא מפסיקות מאתמול"

כוכבת הישרדות דורין דותן, חשפה לעוקביה כי היא ובעלה מצפים לילד ראשון.  בסטורי מרגש לעוקבים כתבה: "תודה שאתם מתרגשים יחד איתי, אמן ונדע רק בשורות טובות וימים טובים לכל עם ישראל" 
מערכת ice | 
דורין דותן (צילום ניר פקין)
אתמול (שבת), כוכבת הישרדות דורין דותן, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובעלה, עומר פרקש, מצפים לילד ראשון. בתמונת אולטרסאונד, הציגה דותן את ההיריון לעיני כל עוקביה וכתבה: "First came love' then came you, we can't wait to meet our littel angel".

מוקדם יותר, התייחסה דותן לברכות שקיבלה מעוקביה על ההיריון הראשון שלה וכתבה: "בוקר אור לכל האנשים הטובים שמקיפים אותי. אני קוראת כל תגובה והודעה שלכם, אתם מרגשים אותי כל כך ודמעות של אושר לא מפסיקות מאתמול".
דותן המשיכה וכתבה: "אני אסירת תודה עליכם, המשפחה והחברים, העוקבים בפלטפורמה המדהימה הזאת שמזמן הפכו להיות חלק ממני. תודה על אהבה שלא ניתן להסביר במילים. תודה שאתם מתרגשים יחד איתי. אמן ונדע רק בשורות טובות וימים טובים לכל עם ישראל".

כזכור, דורין דותן התפרסמה לראשונה בעת השתתפותה בעונה ה-12 של תוכנית הריאלטי 'הישרדות'. בין המתמודדים אשר השתתפו בעונה האחרונה של הישרדות לצידה, היו מאיה קיי, טל מורד, קייסי זפטה אשר בלטו באותה עונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה