תקשורת ומדיה

מרגש: אליאנה תדהר ולי בירן הודיעו על הריון ראשון

לאחר כל הבשורות הכואבות, סוף סוף קצת בשורות משמחות: הזוג אליאנה תדהר ולי בירן חשפו היום ברשת את ההריון הראשון שלהם. גם לכם יש תחושה שהילד יגדל להיות שחקן? 

מערכת ice |  1
אליאנה תדהר (צילום יחצ)
זוג השחקנים אליאנה תדהר ולי בירן הכירו על סטים של הופעות וסדרות טלוויזיה. השניים התאהבו, הפכו לזוג והתחתנו ב-9 באוגוסט 2021. מאז הם מתגוררים בבית יפיפה  במושב מגשימים שבדרום השרון
היום (יום ב) הם הודיעו באינסטגרם כי הם מצפים לילד ראשון. הבשורה כמובן הגיעה עם  תמונת היריון פוטוגנית במיוחד. "הנס הגלוי שלנו, מחכים לך" כך כתבו לצד התמונה.  רבים מהביצה התרגשו מההודעה ובירכו את הזוג. ביניהם: ריף נאמן, אנה ארונוב, לירז צ'רכי, אוראל צברי, סטפן לגר,  אגם בוחבוט, אנה זק ועוד. 
להזכירכם, הזוג הכיר לפני מספר שנים במופע "משחקי הפסטיגל" בחנוכה. לאחר מכן שיחקו השניים יחד בסדרה "Oboy", ביוני 2018 הפיקו השניים את המופע "אליאנה תדהר ולי בירן שרים הכבש השישה עשר", לציון 40 שנה ל"הכבש השישה עשר".
הזוג ידוע כ'פאוור קאפל' אהוב וידוע במיוחד. הם לא נמנעו מעולם מלחשוף את אהבתם לציבור הרחב. כך כתב ליבי רן באינסטגרם בעודו מתמודד ב'רוקדים עם כוכבים': "מגשימת החלומות שלי, השראה שלי, החצי השני והטוב יותר שלי, הסיבה שלי, האור הזוהר שלי, והבית שלי עד האינסוף ומעבר לו. כשדיברנו על היומולדת שלך לפני כמה שבועות, אמרת לי 'לי, אתה בתקופה משוגעת. תשחרר את התכנונים ואל תילחץ להרים לי משהו. אחרי שתיגמר התוכנית נחגוג'. זו מבחינתי עוד הוכחה לכמה את נדירה, ואני הקשבתי לך כמו תמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב... מי מהם ?
    לבנת חבלה 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח... בצחוק
    סגור