שיווק ופרסום

אליאנה תדהר בג'וב חדש, רגע אחרי יום ההולדת העגול

אליאנה תדהר נבחרה לשמש  כפנים החדשות של מותג הטיפוח הישראלי LAVIDO  תוביל את קמפיינים המותג  ותשיק מוצרים חדשים 

מערכת ice |  1
אליאנה תדהר (צילום יחצ)
השחקנית המובילה, מנחת הטלוויזיה והזמרת אליאנה תדהר (30) נבחרה לשמש כשגרירה של מותג הקלין ביוטי המוביל בישראל LAVIDO (לבידו). מדובר בפעם הראשונה שהמותג לבידו, מוביל מהליכים אסטרטגייים דיגיטליים עם שגרירה מקומית.
במסגרת החוזה תוביל אליאנה את הקמפיינים של לבידו בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, תשיק מוצרים חדשים ותככב בפרסום המותג.
לדברי אליאנה תדהר: "בשנים האחרונות נכנסתי עמוק לכל עולם הסקין קר (skin care), ניסיתי המון גישות וכיוונים עד שמצאתי את הדרך הנכונה והמדויקת בשבילי. בזמן הזה גיליתי שהמוצרים שאני הכי אוהבת להשתמש בהם הם מוצרים על בסיס טבעי. זה מרגיש לי נכון לעור שלי והכי קרוב למקור. לדבריה: "לבידו זה מותג שמייצג בדיוק את הערכים בהם אני מאמינה: איכות, טבעיות וקיימות. אני שמחה להצטרף למשפחת לבידו, החיבור בינינו הוא פשוט וטבעי ואין לי ספק שנצליח יחד".
לדברי נעה הירש סמנכלית השיווק של לבידו: "הרבה זמן חיפשנו פנים למותג, כאלה שייצגו לא רק יופי חיצוני אלא גם אישיות שמביאה עימה ערכים דומים לאלה של המותג: יופי טבעי ונקי, קיימות וכבוד לסביבה, ישראליות, צניעות, שקיפות ומשפחתיות. אני מאמינה שזה המסר שאליאנה מעבירה בצורה הטבעית ביותר לכל בית בישראל.  אני בטוחה שאליאנה תרגיש במהרה כחלק ממשפחת לבידו ומצפה לשנה מלאת עשייה והצלחה".
אליאנה תדהר, אחת הכוכבות הגדולות והאהובות בישראל, פרצה לתעשיית הבידור כשהייתה בת 17 ומאז מובילה פרויקטים בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון.
אליאנה שמחזיקה בתואר ״שיאנית הפסטיגלים של כל הזמנים״ לאחרונה כיכבה בסרטו של אבי נשר ״תמונת הניצחון״, שיחקה בתפקיד הראשי בדרמה המצליחה של הוט ״בעלת החלומות״ ואף יצרה וכיכבה בלהיט הקולנוע ״הסיפור שלנו״ יחד עם בעלה לי בירן.
LAVIDO הינה חברת הקוסמטיקה הטבעית המובילה בישראל שהוקמה על ידי עידו מגל (45) לפני 20 שנה והוא עד היום הבעלים והפורמולטור הראשי של החברה. המותג מתמחה  בייצור ושיווק מוצרי טיפוח נקיים ובטוחים לשימוש על העור ולסביבה, עם יעילות המוכחת  במבדקים קליניים.   בארץ, המותג בעל 4 חנויות דגל ואתר סחר אונליין וכן נמכר בכ-300 נקודות מכירה נוספים. כמו כן,  המותג מייצא לחו"ל למדינות שונות ברחבי העולם: ארצות הברית, קנדה, יפן, הולנד ופולין.  המוצרים טבעוניים ואינם מכילים גלוטן. בעלי אישור PETA - הארגון הבינלאומי למען זכויות בעלי החיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאן הולך כל הכסף ??
    שרה קפטה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוזר חלילה לסלבס קבועים פחות או יותר, היא עובדת גם עם דלתא.
    סגור