תרבות ופנאי

עדן בן זקן מובכת: "לא צריך להפוך אותה לנועה קירל"

אחרי שעלתה לבמה בפארק הירקון בלבוש שהקהל לא כל כך התחבר אליו, בביקורת אחת ברשת נכתב: "היא מהממת אבל הבגדים ממש לא מחמיאים לגוף שלה". אחרת הוסיפה: "חבל שהסטייליסטית מלבישה אותה כ"כ מכוער, לא צריך בכוח להפוך אותה לנועה קירל, יצאה לה יותר קרוב למרגול"
מערכת ice |  9
עדן בן זקן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחרי שמעריצים יצאו נגד נועה קירל על ההופעה שלה בפארק הירקון שהגיעה אף עד תביעה ייצוגית, גם עדן בן זקן לא רווה נחת אחרי שהופיעה אמש (מוצאי שבת) בפארק הירקון בשיתוף פעולה ראשון שעשתה עם הדי ג'יי עופר ניסים.
אלא, שמה שגרם למעריצים לביקורת על בן זקן, היה דווקא הלבוש שלה, כאשר היא עלתה אל הבמה, במכנסיים רחבים מעוצבים וחולצת בטן. בין המגיבות היה ניתן למצוא את ליהיא גרינר שכתבה: "עדן, שמלות מאמוש. מתאים לך יותר סטייל שירי מימון, תהיי יותר סקסית".

זה לא נגמר כאן כאשר עוקבת אחרת רשמה: "וואי עדן עדיף היית שמה את השמלה ב30 שח מהאודישן". הייתה מי שתקפה: "לפטר את הסטייליסטית, אמאלה חראם" או "מה נהייה ממנה? חבל, כל הלבוש מזעזע".
בביקורת אחרת נכתב: "היא מהממת אבל הבגדים ממש לא מחמיאים לגוף שלה". אחרת הוסיפה: "חבל שהסטייליסטית מלבישה אותה כ"כ מכוער, לא צריך בכוח להפוך אותה לנועה קירל, יצאה לה יותר קרוב למרגול".
עוד ביקורות שבלטו לעין היו: "מה יהיה עם הבחירות שלה בלבוש, לבושה מזעזע", או "הלבוש שלה לעומת נועה ששמה לבוש דומה לזה, נראה כרגע כמו בגדים של שיין שמנסים להיות כמו הבגדים של מנגו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    נהייתה דובה
    שמעון 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמינה ברמות
    סגור
  • 7.
    אחרי לידה
    היא רם שמנה נורא אחר 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גועל
    סגור
  • 6.
    עדן , את זמרת ולא צריכה את הטרלול בלבוש .נעה אינה זמרת
    שלומית 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נעה קירל אינה זמרת ולכן היא חייבת את כל הטרראם מסביב כדי להוציא הפה
    סגור
  • 5.
    כפרה עליך
    עדן 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סטייליסטית ?? לפטר אותה במיידית!!
    סגור
  • 4.
    נועה קריל
    אורנה לוי 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נועה היא יצור מהונדס אין לה קול ולא נוכחות היחצנים הרימו יצור לא טעם ללא קול. היה לה גוף בוטה שנותח לצורך העניין.. שאלה?את מי זה מענין עם מי היא יוצאת?הצחקתם אותי
    סגור
  • נועה קירל
    אוריה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה שכולם ידוע שזה מממש אבל ממש לא יפה איך שאתם מדברים על נועה קירל ועים לא ידעתם נועה קירל יכולה ליראות את זה בכול מצב וזה יכול ליפגוע בה מאוד!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    עדן ונןעה
    יולי 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משום מה הן חושבות שהן מופיעות בחול, לבושות בצורה זולה ביותר, אנו במדינת ישראל יותר שמרנים, לכאורה נועה לבוה כמו בחלונות האדומים...גרביון תחתון חזיה והצבע של דם...והשניה למדה ממנה לכאורה אך עדן נשואה ואם לילדים קטנים, תכבדי את עצמך שיכבדו אותך, בקיצור ולכאורה זו נבלה וזו טרפה
    סגור
  • 2.
    לא משנה מאיפה אני
    אחת שיודעת 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נההייה מן קוד כזה .גבלל נכה,שחייבים להיתמקד בחיתוניות.ואם לא,זה ךא שווה.הדור הזה הולך ומתדרדר .ואנחנו קונים כל דבר.בלי לחשוב פעמיים.אפילו שעדן יותר גדולה מנעה,ניסכפה אחריה.קוד יחצני שחצני גאוותני ויהרי..במקום להיתקד בקול,פנימה.היום משקרים אותנו.ורוצים שנסתכל על הלבוש.שהוא החוצה.מה הקשר בין בגד לזמר? זמר אמיתי ילא חרטא מביא איתו רק קול.זמר חרטא מביא מלא יחצ של בגדים.שלא ישימו לב לקול האמיתי.אנשים היום עיוורים.אבד להם המחשבה בשירותים.
    סגור
  • 1.
    זהבה בן היא אחת הזמרות הטובות בישראל ובעולם הערבי
    יהודה 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זהבה בן שרה את אום כלתום הרבה יותר טוב מהמקור . ועל זה יעידו תושבי מצריים, ארץ מוצאה של אום כלתום.
    סגור