שיווק ופרסום

עדן בן זקן ולירן דנינו בתפקיד חדש: ההצגה בה ישתתפו נחשפת

עם סיום צום יום הכיפורים החלו ההכנות לקראת תקופת ההצגות של חנוכה, כוכבי המחזמר סינדרלה, עדן בן זקן ולירן דנינו התייצבו להקראה ראשונה של המחזמר בהפקת מעין צלנר
מערכת ice | 
לירן דנינו ועדן בן זקן (צילום יח"צ)

עם סיום צום יום הכיפורים ומעט לפני סוכות, החלו ההכנות לקראת עונת ההצגות של חנוכה. כוכבי מחזמר סינדרלה, עדן בן זקן ולירן דנינו התייצבו להקראה ראשונה של המחזמר, בהפקת מעין צלנר. 

המחזמר סינדרלה יחל ב- 18.11 ויעבור ברחבי הארץ, הוא יהיה חלק מהצגות חנוכה בו כאמור יככבו עדן בן זקן ולירן דנינו. מדובר בהפקה חדשה של המפיקה הוותיקה מעין צלנר, שאחראית על מספר לא מבוטל של הפקות חנוכה גדולות ומושקעות. גם לעדן בן זקן שתככב בדמותה של סינדרלה, הפקות חנוכה אינן זרות, והיא הספיקה לככב בעבר במספר מופעי חנוכה גדולים. לעומת זאת עבור לירן דנינו זהו תפקיד ראשון במופע חנוכה לילדים ונוער. יהיה מעניין לראות את השילוב בין השניים על הבמות בחופשת חנוכה 2023.

עלילת המופע תביא את הסיפור המוכר והאהוב, עם כל הדמויות בסיפור, כמו: סינדרלה, הנסיך, האמא החורגת, שתי האחיות המרושעות, הפיה הקסומה ואפילו חיות הבית, בגרסה מודרנית ורבת משתתפים בעיבוד צבעוני וכמובן מוזיקלי. ההצגה מומלצת לגילאים 3-12.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה