תרבות ופנאי

עדן בן זקן כובשת יעד נוסף ומפתיע: "הולך להיות מטורף"

חגיגת מופעי העשור של עדן בן זקן פורצת לזירה הבינלאומית, וב-17 באוקטובר תופיע הזמרת בפריז, בפני אלפי אנשים. מכירת הכרטיסים כבר החלה
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שרית הפקות)
תלמד לומר 30 שקל בצרפתית? הזמרת עדן בן זקן החוגגת עשור לקריירה המאוד מוצלחת שלה בישראל, מסמנת יעד מפתיע ומכריזה היום (שני) כי בחודש אוקטובר הקרוב היא תופיע בפריז בפני אלפי אנשים.
בן זקן (29) ששני מופעי העשור שלה התקיימו עד כה בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, העלתה היום סרטון פרומו לאינסטגרם שלה, בו היא שרה בצרפתית ברחוב, וכתבה: "אני יודעת כמה חיכיתם לזה. אני שמחה לספר לכם שאני מגיעה יחד עם מופע העשור עד אליכם - לפריז! אז תפתחו יומנים ותרשמו - 17.10. הולך להיות מטורף".

בן זקן תופיע בבירת צרפת באולם הנקרא Dôme de Paris - Le palais des sports. מכירת הכרטיסים החלה. רק לפני כשלושה שבועות הגשימה בן זקן חלום נוסף, כאשר זכתה לשיר דואט עם כריסטינה אגילרה בלייב פארק ראשון לציון. השתיים ביצעו יחדיו את "Hurt", שהיה שיר האודישן של בן זקן לפני עשר שנים לאקס פקטור, עם האוברול המפורסם.
 
בשבוע שעבר נחשף הסכום המטורף שהרוויחה עדן בן זקן עבור שיר אחד בלבד, כאשר ליוותה זוג לחופה בחוות רונית. שהכלה היתה מנחת טלוויזיה צרפתיה, ועדן בן זקן ביצעה את "חיים שלי" כשהיא מלווה בלא פחות מ-15 נגנים. לפי פרסום של ערן סוויסה, תמורת המופע הקצר שלשלה לכיסה לא פחות מ-100 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה