תרבות ופנאי

אייל גולן בהישג מטורף: זה התואר בו זכה בהופעה בקיסריה

במהלך הופעתו ה-9 והאחרונה בסדרת מופעי הקיץ בקיסריה אייל גולן מקבל בהפתעה על הבמה את תואר ״זמר השנה״ של רדיו דרום: "כולם חושבים שמתרגלים לזה ולא מתרגלים לזה"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום גירץ הפקות)
הערב (ראשון) במהלך הופעתו ה-9 והאחרונה בסדרת מופעי הקיץ בקיסריה אייל גולן מקבל בהפתעה על הבמה את תואר ״זמר השנה״ של רדיו דרום מהשדרן יורם סויסה ובנוסף את תואר ״קאבר השנה״ על הביצוע ללהיט ״עטלף עיוור״
סויסה אמר על הבמה: "יש נתון אחד, ממש ממש ברור, מאוד מאוד בולט, אי אפשר לטעות ואי אפשר להתבלבל, ברוב מוחץ אייל גולן הוא זמר השנה, ברור במצעד השנתי הישראלי אייל גולן הוא זמר השנה".

גולן סיפר על הבמה: "תודה רבה, אני נשבע לכם שלא ידעתי. אני באמת אני אוהב לראות אותו כל שנה, כולם חושבים שמתרגלים לזה ולא מתרגלים לזה, יורם תודה לך ולרדיו דרום. אנחנו כבר לא סופרים כמה שנים אנחנו מכירים".
 
כאמור, ברשימת הזמרים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי אין הרבה הפתעות. אייל גולן מוביל עם לא פחות מ-26,596 השמעות. עומר אדם במקום השני בפער עם 18,132 השמעות. עדן חסון במקום השלישי עם 17,919 השמעות. משה פרץ במקום הרביעי עם 16,704 השמעות, ושלומי שבת במקום החמישי עם 15,718 השמעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתביישו
    זוועה 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתן מה עשו לבנות שלכם .. מכרתן את נשמתכם בנזיד עדשים
    סגור