תרבות ופנאי

מאות אלפי דולרים למזונות: סכסוך הגירושים של השחקן ההוליוודי הסתיים?

אחרי התכתשויות והאשמות שונות סביב הסכם הגירושים: השופט בתיק הגירושים של קווין קוסטנר וכריסטין באומגרטנר קבע את סכום המזונות הסופי. כמה ישלם השחקן?
שירה יום טוב | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
נראה שסאגת הגירושים של קווין קוסטנר מגיעה לקו הסיום כולל צ'ק שמנמן שעומד בית המשפט לאשר לטובת אשתו הפרודה כריסטין באומגרטנר עבור תשלום המזונות לילדיהם המשותפים בכל חודש.
השופט בגירושין של קווין וכריסטין קבע ביום שישי כי קווין עומד לשלם מעל 63,209 דולר - פחות ממחצית ממה שהיא קיבלה כתמיכה זמנית -- 129 אלף דולר. שכזכור, היא ביקשה במקור 248 אלף דולר לדמי מזונות לחודש.
במהלך הדיון ביום שישי, קווין עלה על הדוכן וענה על כמה שאלות של עורכת הדין שלו, קווין דיסו לורה וסר, באומרו... "איכשהו בעולם הבלתי רגיל הזה לא הצלחנו ואני מצטער".
קווין אמר שהדאגה הגדולה ביותר שלו להיכנס למערכת היחסים עם כריסטין היא להביא ילדים ולהתגרש... זאת בעקבות שלושת הילדים שהביא עם אשתו הראשונה ממנה התגרש. קווין וכריסטין בסופו של דבר הביאו לעולם שלושה ילדים גם הם ובסופו של דבר - התגרשו גם הם.
כזכור, כריסטין ביקשה במקור 248,000 דולר לחודש למזונות ילדים, אבל קווין טענה שהיא ממלאת את החשבון פשוט כי הוא יכול להרשות זאת לעצמה... כשקוסטנר טוענת שהסכום האמיתי שהיא צריכה עבור ילדיהם הוא בסביבות 51,000 דולר לחודש.
בין לבין האשימה כריסטין את קוסטנר בהסתרת חשבונותיו ודיווחי כזב כדי להגיע להסדר כספי נמוך מזה שדרשה. בסופו של דבר, השופט התקרב לסכום ששאף אליו קוסטנר. בעדותו של השחקן הופיעו גם דבריו שאמר שהוא רוצה להעביר את רכושו לילדיו והוא אמר, "אני לא מסתיר כסף מאשתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה