תרבות ופנאי

גנבה עשרות אלפי דולרים: הגירושים המכוערים של קווין קוסטנר נחשפים

קוסטנר טוען כי פרודתו כריסטין משכה 95,000 דולר מחשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלו - בטענה שהוא כבר שילם לה יותר ממיליון דולר מאז הגשת בקשת הגירושים שלהם
מערכת ice |  1
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
השחקן קווין קוסטנר טוען כי פרודתו משכה 95,000 דולר מחשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלו - בטענה שהוא כבר שילם לה יותר ממיליון דולר מאז הגשת בקשת הגירושים שלהם.
השחקן מאשים גם את כריסטין קוסטנר בכך שהאם לשלושת ילדיו מסרבת לציית להסכם טרום-נישואים המחייב אותה לקחת את המזומנים ולמצוא מקום אחר לגור בו. על פי ההסכם, כריסטין נדרשה לעזוב את הבית עד 30 יום לאחר שהגישה בקשה לגירושין במאי.

"שילמתי סכום של מיליון דולר לכריסטין", כתב קוסטנר הצהרה לבית המשפט לענייני משפחה ופירט את כל הכסף שהעמיד. "ההסכם גם קובע שאשלם לכריסטין 100,000 דולר ברגע שהתחתנו ו-100,000 דולר נוספים ביום השנה הראשון לנישואינו."
"לכן, עומדים לרשותה של כריסטין כעת כ-1,450,000 דולר שבהם היא יכולה להשתמש לפי שיקול דעתה, כולל למציאת דיור חלופי", אמר, והוסיף כי הוא אפילו הציע לה סיוע במעבר.
אבל למרות התשלום, קוסטנר מאשים את כריסטין בכך שמשכה מזומנים נוספים מהחשבונות שלו.
"מאפריל 2023, כריסטין משכה מחשבון הבנק שלי וחייבה בכרטיס האשראי שלי סכום כולל של 95,000 דולר, שישולם לעורך הדין שלה ולרואה החשבון המשפטי שלה", כתב. "זה נעשה ללא כל הודעה מוקדמת לי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש קטן
    איש קטן 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב
    סגור