תרבות ופנאי

הפרודה של קווין קוסטנר מסרבת לעזוב את ביתם: ביהמ"ש יתערב?

פרודתו של קווין קוסטנר מסרבת לעזוב את ביתם המשותף אפילו שכבר עבר יותר מחודש מאז הגישה את הבקשה הרשמית לבתי המשפט. לפי הסכם הממון עליו חתם הזוג לפני נישואיו, באומגרטנר הייתה צריכה לעזוב את הבית בתוך 30 יום
מערכת ice | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
לאחרונה דווח כי השחקן ההוליוודי הוותיק, קווין קוסטנר, יעבור הליך גירושים מפתיע למדי מאישתו זה 18 שנה. לאחר שזו הגישה בקשה לגירושים בחודש שעבר מתברר כי הסיפור לא נגמר כאן, אלא היא מערימה עליו קשיים וכאב נוספים.
על פי דיווח של TMZ, מעצבת התיקים כריסטין באומגרטנר שנישאה לקוסטנר בתחילת שנות ה-2000, מסרבת לעזוב את ביתם המשותף אפילו שכבר עבר יותר מחודש מאז הגישה את הבקשה הרשמית לבתי המשפט. לפי הסכם הממון עליו חתם הזוג לפני נישואיו, המעצבת הייתה צריכה לעזוב את הבית בתוך 30 יום.
לאור המצב קוסטנר פנה לבית המשפט בדרישה שיוציא דרישה חוקית שתביא לפינוי של גרושתו לעתיד. לפי אותו הסכם עליו חתם הזוג דאז, קוסטנר אמור לשלם לאשתו 1.2 מיליון דולר, לא כולל מזונות עבור שלושת ילדיהם, אך הוא טוען כי מסרבת לפנות את הבית כדי שיסכים לדרישות נוספות. עם זאת, הוא טוען בבקשה כי הוא מסכים לשלם לפרודתו 30 אלף דולר עבור דיור זמני כחלק מדמי המזונות ועוד 10 אלף דולר כדי לעזור לה עם המעבר.
על פי דיווחים מעבר לים קוסטנר היה בהלם מוחלט לאחר שקיבל את הבקשה הרשמית לגירושים. מנגד, דווח כי פרודתו לא יכלה לשאת יותר את הלו"ז שלו בעבודה ואת העובדה שהוא כמעט ולא היה בבית. לצד זה עמדו השמועות מרובות השנים על כך שקוסטנר הוא בוגד סדרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה