תרבות ופנאי

קווין קוסטנר ממשיך להסתבך: זה הסכום שיאלץ לשלם למזונות

אחרי שניצח בסוגיית הבית, ופרודתו עזבה את מקום מגוריהם המשותף בהוראת בית משפט, השחקן והבמאי מקבל לידיו את ההחלטה הבאה של השופט: מה יהיה סכום המזונות שישלם מידי חודש?
שירה יום טוב | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
קווין קוסטנר נמצא בשלב מתקדם בהליך הגירושים ובקרוב ייקבע סופית סכום המזונות שיצטרך להעביר לפרודתו כריסטין באומגרטנר עבור ילדיהם. שופט קבע בדיון האחרון בעניין כי השחקן ישלם יותר מ-129 אלף דולר בחודש.
לפי מסמכים משפטיים חדשים, שתמציתם פורסם ב- TMZ, השופט בתיק הגירושין שלהם אומר שקווין חייב לשלם לכריסטין באומגרטנר 129,755 דולר לחודש במזונות ילדים. פסק הדין הוא טנטטיבי, בכפוף לשימוע נוסף הקרוב, אם כי ההחלטה כמעט ולא משתנה.
הנתון הוא קצת יותר ממחצית ממה שאשתו הפרודה של קווין דרשה. היא ביקשה 248 אלף דולר, נתון שרואה החשבון של קווין אמר שכלל יותר מ-100 אלף דולר עבור טיפולים קוסמטיים.
קווין הציע בהתחלה לכריסטין 51,940 דולר, בנוסף לכך שהוא שילם את כל הוצאות הילדים, אבל היא לעגה להצעה הזו ואמרה שההצעה "בלתי הולמת לחלוטין".
על פי המסמכים, קווין וכריסטין יהיו כל אחד מהם על 50% מהוצאות הבריאות של ילדיהם, בתוספת הפעילויות מחוץ לבית הספר ושכר הלימוד בבית הספר הפרטי. קווין גם נדרש להעביר לכריסטין 200 אלף דולר עבור שכר טרחת עורך דין ועוד 100 אלף דולר בהוצאות משפטיות.
ועדיין מדובר בצו מזונות זמני, כאשר בחודשים הקרובים צפוי שימוע מלא בו קווין וכריסטין יציגו ראיות לסכום המתאים של מזונות הילדים, כך שהם יכולים לעלות או לרדת. הפרסום הזה מגיע רגע אחרי שקרב הגירושין המכוער בין השניים סיפק גם בסוף השבוע כותרות כאשר כריסטינה התבקשה לעזוב את ביתם המשותף לפי הסכם שכר שנחתם ביניהם טרם נישואיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה