תרבות ופנאי

אשתו של קווין קוסטנר בגדה? אלו הטענות נגד הדייר שגר בביתם

לאחר שקווין קוסטנר טען כי פרודתו המשיכה להשתמש בכספים שלו וסירבה לצאת מהבית המשותף לאחר שביקשה להתגרש, כעת מתברר שייתכן והפרודה בכלל בגדה עם הדייר שהזוג השכיר לו דירה במתחם המגורים שלהם
מערכת ice | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
אם חשבתם שהפרידה בין קווין קוסטנר לאשתו, כריסטין, לא יכולה להפוך ליותר מכוערת - טעיתם. לאחר שהוא טען כי המשיכה להשתמש בכספים שלו וסירבה לצאת מהבית המשותף, כעת מתברר שייתכן והפרודה בכלל בגדה עם הדייר שהזוג השכיר לו דירה במתחם המגורים שלהם.
על פי הדיווחים מעבר לים, כריסטין (מעצבת תיקים במקצועה) הייתה קרובה קצת יותר מדי לדייר, ששמו דניאל סטאר. לאחר שהשמועות הפכו ויראליות, צלמת פפראצי הצליחה לשוחח איתו ליד סניף של סטארבקס ושאלה את כל השאלות הקשות. עם זאת, סטאר הכחיש הכול ואמר שרק היה הדייר של השניים, מעולם לא התעמת עם קוסטנר על טיב מערכת היחסים עם כריסטין ושיצא מהבית עוד לפני שהפרשה התפוצצה.
נזכיר כי לפני מספר שבועות נודע כי כריסטין הגישה לפתע דרישה לגירושים, בלי להתריע לפני לבעלה שבכלל היה על סט צילומים במדינה אחרת. במהרה הסיפור העכיר וקוסטנר החל לטעון שלא רק שכריסטין מסרבת לצאת מביתם לאחר יותר מחודש (בהתאם להסכם טרום-הנישואים שלהם), אלא היא גם ממשיכה להשתמש בכרטיס האשראי שלו ובעזרתו היא משלמת לעורכי הדין שלה.
כל זה נמשך, לדבריו, אף שהוא כבר שילם את הסכומים בהם נדרש לפי ההסכם שלהם. על כן, קוסטנר פנה לאחרונה לבית המשפט כדי שיוצאי דרישה רשמית שכריסטין תצא מהנכס ואף הציע לשלם לה עוד כסף כדי לסייע לה למצוא דיור חלופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה