תרבות ופנאי

קווין קוסטנר מסתבך: נמצאה ההוכחה לזיוף דו"חות בהסכם המזונות?

השחקן זוכה האוסקר הצליח לעורר שוב תמיהה לגבי שווי ההון שלו עליו דיווח במסגרת הליך הגירושים שמתקיים בינו ובין כריסטין באומגרטנר שטוענת כי דיווח על רבע משוויו לצורך הסכם המזונות
מערכת ice | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
קווין קוסטנר נראה יורד ממטוס פרטי יוקרתי על רקע טענות של אשתו הפרודה, כריסטין באומגרטנר, כי הוא "מעביר" ראיות לגבי הכספים שלו. בתמונות שהופיעו בלעדית ב"פייג' סיקס", השחקן נראה יורד מ-G5 בשדה התעופה בסנטה ברברה בשבת.
על פי הדיווחים, קוסטנר, בן 68, חזר לקליפורניה מפרויקט קולנוע בגלזגו, סקוטלנד. קווין קוסטנר נראה יורד ממטוס פרטי יקר על רקע טענות של אשתו הפרודה, כריסטין באומגרטנר, כי הוא מזייף ראיות לגבי הכספים שלו לאור הסכם הגירושים שמתנהל ביניהם.
לפי דיווח של פייג' סיקס למטוס הפרטי יש בדרך כלל מחיר קמעונאי (MSRP) של היצרן של עד יותר מ-45 מיליון דולר. עם זאת, דגמים בבעלות מוקדמת זמינים במחיר שבין 4 מיליון דולר ל-10 מיליון דולר, לפי Air Charters Advisors. ניתן לשכור את ה-G5 גם בתעריף שעתי בין $8,500 ל-$11,500.
עם זאת, לא ברור מי כיסה את הוצא המטוס טיול היוקרה של קוסטנר מגיע ימים לאחר שבאומגרטנר, בת 49, האשים אותו בהסתרת כספיו ממנה על רקע גירושיהם השנויים במחלוקת.
ביום שני, עורך דינו של מעצב התיקים ביקש מבית המשפט למסור לכוכב "הדמויות הנסתרות" מסמכים הקשורים למיזמים העסקיים שלו, על פי תביעה לבית המשפט העליון בקליפורניה שהגיעה לידי פיפל.
עורך הדין טוען שקוסטנר "חוסם" בכך שלא חשף מידע לקראת הדיון המתוכנן למזונות הילדים בשבוע הבא. בנוסף, באומגרטנר טענה שהשווי הנקי של בעלה המנוכר גדל פי ארבעה במהלך 18 שנות נישואיהם.
לפי TMZ, הדוגמנית טוענת במסמכים משפטיים ששחקן "שומר הראש" חשף שיש לו נכסים של 102,716,000 דולר ב-2004 כאשר הם חתמו על הסכם הקדם שלהם. כעת, היא טוענת שקוסטנר שווה קרוב ל-400 מיליון דולר - עם כ-24 מיליון דולר במזומן.
הדוגמנית הגישה בקשה לגירושין מזוכה האוסקר במאי, תוך שהיא מציינת "הבדלים בלתי ניתנים לגישור". מאז, בני הזוג הפרודים שלובים זה בזה במאבק גירושין שנוי במחלוקת.
ביולי, שופט הורה לאביו לשבעה לשלם לאשתו הפרודה 129,755 דולר לחודש במזונות לשלושת ילדיהם - קאידן, 16, הייז, 14 וגרייס, 13 - למרות שבמקור ביקשה מבית המשפט 248,000 דולר לחודש.
קוסטנר חויב גם לכסות שכר טרחת עורך דין בסך 200,000 דולר והוצאות משפטיות בסך 100,000 דולר.
עם זאת, באומגרטנר - שנאלצה לעבור מבית משפחתם המשותף בחודש שעבר - מבקשת לפי הדיווחים תיקון להגדלת מזונות הילדים שלה בשל העובדה שהיא רוצה שילדיה "ייהנו מאותו אורח חיים" עם שני הוריהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה