תרבות ופנאי

אבל במארוול: השחקנית האהובה מתה בגיל 67

השחקנית והמדובבת לקחת חלק בדיבוב האנימציות המיתולוגיות של מארוול מאחורי דמותה של הארלי קווין, ולקחה חלק בסרטים רבים שיצאו במהלך שנות ה-90. מנכ"ל DC ספד: "הקול המקורי והמוכשר להפליא"
שירה יום טוב | 
באטמן 2022 (צילום יחצ)
ארלין סורקין, הקול המקורי של הארלי קווין מ"באטמן: סדרת האנימציה" ו"ימי חיינו", מתה בשבת בגיל 67.
מנכ"ל אולפני DC, ג'יימס גאן, שיתף את החדשות על מותו של סורקין בפוסט באינסטגרם וספד לה, "תנוחי בשלום, ארלין סורקין, הקול המקורי המוכשר להפליא של הארלי קווין, שעזר ליצור את הדמות שרבים מאיתנו אוהבים. אהבה למשפחה ולחברים שלה".
סורקין החלה את דרכה בתעשיית הבידור בעבודה בלהקה קומית וכשחקנית קברט בשנות ה-70 וה-80. היא קיבלה את תפקידה כקליופ ג'ונס ב"ימי חיינו" ב-1984.
ההופעה של סורקין ב"ימי חיינו" זכתה בשתי מועמדויות האמי לשחקנית המשנה המצטיינת בסדרת דרמה בשנים 1988 ו-1989. היא תחזיק בתפקיד קבוע ב"ימים" מ-1984 עד 1990, ולאחר מכן תחזור להופעות אורח ב-1992, 2006 ו-2010.
היא דיבבה את הארלי קווין בפרק של "באטמן: סדרת האנימציה" משנת 1992 שכותרתה "העדפה של הג'וקר", שנועדה להיות דמות של פרק אחד. סורקין המשיכה לדבב את הדמות בפרויקטים, כולל "סופרמן: סדרת האנימציה", "הרפתקאות באטמן החדשות", "בנות גות'אם", "הלם סטטי", "ליגת הצדק", "באטמן מעבר: שובו של הג'וקר" ו "סרט באטמן סופרמן: הטוב בעולם."

מלבד המשחק, סורקין שימש ככותב ומפיק בסרטים "איך להתחתן עם מיליארדר" ו"Fired Up". היא הייתה שותפה לכתיבת "Picture Perfect" ב-1997 ושני פרקים של "Tiny Toon Adventures".
מארק המיל, שחקן הג'וקר שכיכב לעתים קרובות לצד סורקין, הביע את תנחומיו ב-X/Twitter. וכתב, "הרוסים לגלות שאיבדנו את ארלין סורקין המבריקה. לא סתם כישרון נפלא, אלא אדם נפלא באמת. אני אסיר תודה לא רק על שעבדתי איתה, אלא על שהייתי חבר שלה. שולחת את תנחומיי הלבביים למשפחתה וליקיריה".
היא הותירה אחריה בעלה, כריסטופר לויד, ושני ילדיה, אלי ואוון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה