תרבות ופנאי

מבאטמן ועד הארי פוטר: מאות אביזרים הוליוודיים עולים למכירה פומבית

במחסן מחוץ ללוס אנג'לס שוכן אוצר של היסטוריה הוליוודית - אוסף של פריטים מפורסמים שניתן לתפוס במכירה הפומבית השנתית של Propstore, חנות המתמחה במזכרות קולנוע וטלוויזיה
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
במחסן מחוץ ללוס אנג'לס שוכן אוצר של היסטוריה הוליוודית - אוסף של פריטים מפורסמים שניתן לתפוס במכירה הפומבית השנתית של Propstore, חנות המתמחה במזכרות קולנוע וטלוויזיה.
בין האוצרות נמצאת השמלה המקורית שלבשה קארי פישר בסרט "מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה" מ-1977, שצפויה להימכר בלפחות מיליון דולר. 

"היא נלקח הביתה על ידי איש צוות לאחר הייצור ואף אחד לא ידע מה היה איתה במשך שנים", אמר צ'אק קוסטס, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק ב-Propstore. "הוא נמצא לפני כעשר שנים, מקומט בעליית גג".
"זה נדיר מאוד למצוא תחפושת כלשהם ממלחמת הכוכבים, שלא לדבר על הנסיכה ליה", הוסיף. "זו התחפושת היחידה של הנסיכה ליה שלדעתנו שרדה".
העבודה של איסוף, שחזור ושימור ממצאים היסטורים קולנועים היא ספורט קבוצתי, ומנהל התפעול הראשי של החנות - ברנדון אלינגר הוא הקפטן.
"בדיקת התוכן שמוצע לנו - מחקר, הערכתו, הערכת האותנטיות - זה חלק גדול מהתהליך", אמר ל-Scripps News. "ברור שגם אנחנו לוקחים יוזמים. אנחנו מחפשים דברים שאנחנו רוצים שיהיו במכירות הפומביות".
עם זאת, המכירות אינן תמיד רק לעסקים. "יש מבחר גדול של חומרים במכירה הזו מסם ניל, השחקן שגילם את ד"ר אלן גרנט ב-'פארק היורה'", הוסיף אלינגר. "זה נמכר לטובת ארגון הצדקה לילדים של יוניסף".
במכירה הפומבית נכללת גם המכונית של באטמן, שהוצגה ב"האביר האפל" ו"האביר האפל עולה". על פי ההערכות, היא תכניס עד 2 מיליון דולר. בינתיים, התחפושת והמשקפיים של דניאל רדקליף מ"הארי פוטר וחדר הסודות" יכולים להגיע ליותר מ-150,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה