תרבות ופנאי

ליידי גאגא עושה מהפך: כך נראית הדמות האייקונית הארלי קווין

זמן קצר אחרי שהוכרז כי ליידי גאגא תגלם את הדמות האייקונית הארלי קווין בסרט השני של "הג'וקר", מגיעות תמונות ראשונות של גאגא בדמות מסט הצילומים והתמונות הן ממש לא מה שהייתם מצפים לו
מערכת ice | 
ליידי גאגא (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
הסרט הראשון של "הג'וקר" בכיכובו של חואקין פיניקס הרשים את הקהל והביא ללא מעט צפייה עבור הסרט השני. חלק מהסיבה לכך זו העובדה שהפעם גם תופיע על המסך אחת הדמויות הפופולריות והאייקוניות ביותר בעולם הקולנועי של DC קומיקס והיא הארלי קווין.
מי שמגלמת את הדמות האהובה הפעם ולוקחת את המושכות ממרגו רובי היא ליידי גאגא, שגם צפויה להביא טאץ' מוזיקלי לסרט השני, שייקרא "הג'וקר: טירוף לשניים". עם התקדמות הצילומים לסרט בניו־יורק לראשונה נחשפות תמונות מהסט בהן רואים את גאגא לראשונה בדמות והיא די שונה מהתמונה המוכרת שמעריצי הקומיקס מכירים.
בתמונות החדשות גאגא משילה את הקוקיות הצבעוניות המוכרות של הארלי קווין, הפסיכיאטרית שמתאהבת בנבל של חואקין פיניקס והופכת להיות זוגתו, ובמקום היא מציגה לבוש ליצני בצבעי אדום, לבן ושחור ואיפור עיניים קל.
בעת זו טרם ידוע מהו קו העלילה המדויק של הסרט והאם הוא עוקב אחר הקומיקס המוכר למעריצים. עם זאת, לאור ההצלחה העצומה של הסרט הקודם, שגם הביאה לפיניקס את פסלון האוסקר עבור תפקידו, המעריצים צופים שהסרט החדש יהיה נהדר לא פחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה