תרבות ופנאי

מופע האחדות הגיע אמש ללוד: אלה השמות החמים שהופיעו

אמש לעיני 12,000 התאחדו השמות החמים במוזיקה הישראלית על שלל גווניה למופע האחדות: "אנחנו תחת השמיים" שעובר ברחבי הארץ למען האחדות בעם, סטטיק, נסרין קדרי, דודו אהרון ואודיה הם רק חלק מהשמות שהופיעו על הבמה
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)

מיזם מופע האחדות "אנחנו תחת השמיים" אותו השיק בשבועות האחרונים משרד התרבות והספורט הגיע אמש לעיר לוד במהלכו הופיעו חלק מהשמות החמים במוזיקה הישראלית על שלל גווניה. לא פחות מ-12,000 צופים התאחדו כדי לראות את הופעותיהם של סטטיק, נסרין קדרי, אודיה, קובי אפללו וסטפן יחד עם חיזוקים מיוחדים של דודו אהרון וערן יוסף מ"ברולטה" שהצטרפו באופן חד פעמי. מי שנעדרה מהמופע היא אנה זק שהייתה חולה ונאלצה לבטל את הופעתה שעות לפני האירוע. צביקה הדר הנחה את הבמה. דואטים מפתיעים נערכו על הבמה: קובי אפללו וסטפן ששרו את "מאמו", אודיה אזולאי וסטטיק שרו את "הפשע המושלם".

כזכור, בשבוע שעבר הגיע המופע לבית שמש שם הופיעו אייל גולן ורמי קליינשטיין שאף שרו דואט, שירי מימון, ארקדי דוכין, יובל דיין, רביב כנר, שירי מימון וזהבה בן.

את המיזם הגה שרד התרבות והספורט מיקי זוהר במטרה ליצור אחדות בקרב חלקי העם, המופע יעבור ברחבי הארץ ובכל במה יופיעו זמרים שונים משלל גווני המוזיקה הישראלית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה