תרבות ופנאי

אביב גפן מפתיע: מה עשה בני גנץ בביתו של הזמר?

הזמר אביב גפן ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נפגשו בתחילת השבוע לארוחת ערב אינטימית. פגישה זו נערכת לאחר שהזמר התבטא בהופעותיו כי הוא תומך נלהב של שר הביטחון לשעבר וביקש ממעריציו להצביע לו
מערכת ice |  1
בני גנץ, אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, קוקו)

שילוב חדש בביצה המקומית? יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר בני גנץ והזמר אביבי גפן נפגשו בתחילת השבוע לארוחת ערב אינטימית ומיוחדת. לאחר מכן ישבו השניים בסלון ביתו של הזמר. פגישה זו הגיעה לאחר שהזמר התבטא במהלך הופעותיו כי הוא תומך נלהב של גנץ וקרא למעריציו להצביע עבורו.

כזכור, גפן המזוהה עם הצד השמאלי של המפה, מפגין נוכחות בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית ואף נעצר ועוכב לחקירה באחת מהן. בני גנץ יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר נחשב לאחד המנהיגים הבולטים באופוזיציה ולכזה אשר רוצה להביא להידברות בין הצדדים בנוגע לחקיקת הרפורמה המשפטית. מלבד תפקידיו בממשלה כיהן גנץ בנוסף ארבע שנים כרמטכ"ל.
 


אביב גפן נחשב לאחד הזמרים המצליחים בשלושים השנים האחרונות ומזוהה בעיקר עם הצד השמאלי במפה הפוליטית. גפן נחשב לאחד האומנים הבולטים במחאה נגד הרפורמה אותה רוצה לקדם הממשלה. במהלך אחת ההפגנות שהיו בקפלן בתל אביב, אף שר גפן את המנון המדינה יחד עם המפגינים. למרות זאת בשנים האחרונות החל גפן להופיע גם בהתנחלויות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זמירות אחרות
    אביטל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב הציע לגנץ להופיע איתו . הוא צריך מישהו גבוה וסמכותני
    סגור