תרבות ופנאי

הארי ומייגן בצרות: "הם הלכו רחוק מדי ולא יודעים איך לצאת מזה"

מומחה לבית המלוכה הבריטי, טום באואר, שוחח עם OK וטען כי הזוג המלכותי לשעבר הארי ומייגן הבינו שהלכו רחוק מדי עם שלל הגינויים שלהםף וכעת הם לא יודעים איך לצאת מכך. לאחרונה ספוטיפיי ביטלה את עסקת המיליונים עימם
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
אחרי אין-ספור שמועות על פרידה וגירושים שבדרך, מומחה לבית המלוכה הבריטי חושף את התחזית שלו למצב המדרדר של הזוג השערורייתי, הנסיך הארי ומייגן מרקל. לפי המומחה טום באואר, הזוג יודע שהוא הלך רחוק מדי בגינויים שלו את בית המלוכה וכעת לא מצליח להתרומם מהכישלונות.
באואר שוחח עם מגזין OK על מרקל ואמר: "כל מה שיש לה זה המטען מהריאיון עם אופרה וינפרי והגינויים של בית המלוכה בכמה ראיונות מוצלחים. זו הסיבה שהיא הייתה מתחת לרדאר השנה. היא יודעת שהם כנראה הלכו רחוק מדיי והיא לא יודעת איך לצאת מזה".
באואר הוא לא היחיד בדעה זו. המשרת לשעבר של הנסיכה דיאנה, פול בארל, טען ל"מירור" שהזוג "לא הבין מה מצופה מהם" כשזה הגיע לעסקה עם ספוטיפיי ונטפליקס. נזכיר כי עסקת המיליונים עם זו הראשונה התבטלה לאחרונה במפתיע. לטענתו של בארל, שתי הענקיות הללו רצו תוכן מלכותי וזו הסיבה שחתמו על עסקאות עם הזוג, אך הן התוודעו כי זה לא ממש מה שהם יקבלו.
לדבריו, הזוג יידרש כעת להמציא את עצמו מחדש. הוא מעריך כי מייגן תיכנס לעולם הביוטי והאופנה. לצד זאת, היו שמועות על כך שהדוכסית תפעיל מחדש את הבלוג שעזר לה לפרוח בימיה בתור שחקנית, The Tig, במיוחד לאור ההצלחה של הבלוגים המקבילים של גווינית' פלאטרו (GOOP) וקורטני קרדשיאן (POOSH). מנגד, העסקה עם נטפליקס עדיין נמצאת בתוקף והיא צפויה להחזיר את הנסיך לאפריקה, ללא מייגן, שם הוא יעביר תוכנית שבה הוא הולך בעקבות אמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה