תרבות ופנאי

ישראכרט מתכננת מופעי ענק בקיסריה: את מי תראו ב-99 שקל?

ישראכרט תקיים בקיץ הקרוב בקיסריה סדרת מופעים ייחודיים בהשתתפות הזמרים המובילים בישראל - בהשקעה של מיליונים. רכישת עשרות אלפי הכרטיסים למופעים תתאפשר ללקוחות ישראכרט בלבד, בעלות סמלית של 69/99 שקל
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
קיץ של הופעות ייחודיות ללקוחות ישראכרט, 8 אומנים ב-4 ערבים: ישראכרט פותחת לראשונה מופעי קיץ מיוחדים ללקוחותיה בעלות של עשרות שקלים לכרטיס בלבד, בהשתתפות הזמרים המובילים בישראל ועל הבמה הנחשקת בקיסריה. בכל ערב יעלו שני אומנים לשני מופעים, שיימשכו כשעתיים ויכללו את הלהיטים הגדולים של כל אחד מהם, לצד שירים שיבצעו יחד ובמיוחד למופעי הקיץ של ישראכרט
המופעים יתקיימו בין התאריכים 14-17.08 ובכל ערב יעלה צמד אומנים שונה לשתי הופעות על במה אחת: אודיה ,משה פרץ; נסרין, אושר כהן; מוניקה סקס ,איפה הילד; מארינה מקסימיליאן ,הדג נחש.
ישראכרט מובילה את המהלך בעלות השקעה מוערכת של מיליוני שקלים ובכך מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לראות את האומנים הגדולים בישראל במחיר סמלי: 69 שקל לכרטיס ביציעים העליונים, 99 שקל לכרטיס באורקסטרה, פודיום ויציעים תחתונים. כל לקוח יוכל לרכוש עד 4 כרטיסים באמצעות כרטיס ישראכרט שברשותו וללא צורך בקוד קופון או שימוש בהטבות. בסה"כ יימכרו עשרות אלפי כרטיסים.
לו"ז המופעים המלא ייראה כך: ב-14.8 יופיעו אודיה ,משה פרץ, ב-15.8 נסרין תעלה לבמה וכן גם אושר כהן, ה-16.8 יכלול מופעים של מוניקה סקס ואיפה הילד וב-17.8 מארינה מקסימיליאן , הדג נחש יכבשו את הבמה.

מכירת הכרטיסים תחל היום יום (שני) במכירה מוקדמת ללקוחות הפרימיום ומחר יום שלישי (20.06) תפתח המכירה לקהל הלקוחות הרחב. הופעות אלו מתווספות להטבות הקיץ השוות של ישראכרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה