מינויים

ישראכרט במינוי משמעותי: זה סמנכ"ל הטכנולוגיות החדש

עופר לוינגר כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל חברת הסייבר White-Hat, שנמכרה לפני כשנתיים לחברת EPAM האמריקאית
מערכת ice | 
עופר לוינגר (צילום יחצ)
ישראכרט מודיעה על מינויו של עופר לוינגר לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות. לוינגר (בן 57) כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל חברת הסייבר White-Hat, שנמכרה לפני כשנתיים לחברת EPAM האמריקאית.
לפני תפקידו בחברת White-Hat, שימש לוינגר בתפקידים בכירים בנייס, בבנק הפועלים ובצבא (אלוף משנה במיל יוצא ממר"ם). ללוינגר ניסיון רב בעולמות הטכנולוגיים, לרבות בשוק הפיננסי.

המינוי מגיע לאחר שישראכרט סיימה את הרבעון הרבעון של השנה עם ביצועים מרשימים למדיי. מטבע הדברים החברה נהנתה מעליית הריבית אבל היא המשיכה להגדיל את הקיפי הפעילות שלה, כלומר האשראי הצרכני שמאופיין בשיעורי רווחיות לא רעים כלל ועיקר.
ישראכרט עברה ברבעון האחרון תהליך מעניין נוסף והוא מכירת השליטה לחברת הביטוח הראל וזה אומר שישראכרט כמו MAX יהוו חוד החנית בעיצוב עולם הפיננסים העתידי.
מנתוני החברה עולה כי ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2023 צמחו בכ-38% לשיא של כ-777 מיליון שקל, בהשוואה לכ-563 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה אומרים כי הצמיחה בהכנסות נבעה, בין היתר, מצמיחה בהכנסות ריבית נטו כתוצאה מהצמיחה החדה שנרשמה בתיקי האשראי הצרכני והמסחרי, וכן מצמיחה בהכנסות מפעילות בכרטיסי אשראי כתוצאה מהגידול בהיקף מחזורי הפעילות.
ההכנסות מפעילות בכרטיסי אשראי ברבעון הראשון של שנת 2023 צמחו בכ-17% לכ-540 מיליון שקל, בהשוואה לכ-463 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה בעיקר מגידול של כ-14% במחזור העסקאות בכרטיסי אשראי המונפקים ע"י הקבוצה, לצד עלייה בהכנסות הנובעות מהתיירות היוצאת והנכנסת. השפעות אלה קוזזו חלקית עם יישום הפעימה האחרונה של ירידת שיעור העמלה הצולבת המקומית מתחילת השנה מכ-0.525% ל-0.5% והתחרות בפעילות הסליקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה