תרבות ופנאי

שלמה ארצי מבטל את ההופעה בקיסריה: זו הסיבה

הזמר דחה את ההופעה, שהייתה מתוכננת למחר, ל-4 ביולי בעקבות "תהליך רפואי קל" שהוא צריך לעבור
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הזמר שלמה ארצי הודיעה היום (שלישי) כי הוא מבטל את הופעתו מחר באמפי בקיסריה, והסיבה היא "הליך רפואי קל" שהוא צריך לעבור. בעמוד האינסטגרם שלו נכתב כי הכרטיסים שנרכשו להופעה - שהייתה אמורה להיות יריית הפתיחה בסיבוב ההופעות "שלמה ארצי חוזר הביתה - יהיו תקפים למופע הבא, שיתקיים ב-4 ביולי.
כמו כן, נאמר כי ההופעות המתוכננות ל-8 ביוני, 24 ביוני ו-29 ביוני - יתקיימו כסדרן.
 
במרץ הזמר שלמה ארצי הכריז כי הוא מוותר על פרס ישראל שהיה אמור לקבל ביום העצמאות הקרוב כמחאה על הרפורמה המשפטית. על פי דיווחים, ארצי קיבל את הפרס פה אחד על ידי הוועדה של משרד החינוך. כמו כן, דווח כי שר החינוך יואב קיש לא עודכן על ידי ארצי לפני שפרסם את החלטתו. 

משלמה ארצי נמסר אז: ״אני מודה מאוד לוועדת פרס ישראל שהחליטה להעניק לי את הפרס בתחום הזמר העברי. זה מרגש אותי וזה כבוד גדול עבורי כזמר וכיוצר. אבל בעיתוי הנוכחי, כשהמדינה שלנו פצועה ושסועה, אני מרגיש שקשה לי לקבל את הפרס ולכן אני נאלץ בצער לוותר על הכבוד הגדול הזה. אני שר למעלה מ-50 שנה לכולם, וכולם תמיד היו אהובים וראויים בעיניי, מבלי להבדיל בין חשיבה פוליטית, חילונית, דתית, עדתית או מגדרית. להיות חלק מהפסקול של מדינת ישראל – זה הפרס האמיתי בו זכיתי. אני רועד בכל גופי ונפשי כי אני מלא בדאגה מהפילוג, מהקרע, מהשבר שנקלענו אליו. אנא עצרו, דברו, ותשקוט הארץ. כי פרס ישראל שאני הכי מאחל לנו ולעצמי זה את ישראל האהובה, המחבקת, הדמוקרטית שאליה שרתי כל חיי ושעליה גדלתי ב-73 שנותיי וגידלתי בה את ילדיי ונכדיי.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה