רכילות עסקית

לקראת שבועות: ישראכרט באירוע מרגש עם העמותה לקידום החינוך

חטיבת ניהול הסיכונים של ישראכרט אירחה כ-50 קשישים וקשישות מהתוכנית "מזדקנים בכבוד" של העמותה לקידום החינוך תל אביב־יפו לאירוע חגיגי שכלל ארוחת בוקר טעימה, הופעה וריקודים
מערכת ice | 
האירוע של ישראכרט (צילום אמיר הורוביץ)
לקראת חג השבועות אירחה ישראכרט כ-50 קשישים וקשישות מהתוכנית "מזדקנים בכבוד" של העמותה לקידום החינוך תל אביב־יפו לאירוע חגיגי שכלל ארוחת בוקר טעימה, הופעה וריקודים.
עובדות ועובדי צוות חטיבת ניהול הסיכונים בישראכרט הסיעו את הקשישים למקום והיו המלצרים וצוות התפעול באירוע. כמו כן, העביר הצוות הדרכה קצרה למניעת הונאות בגיל השלישי, ושוחח עם הקשישים כדי להקשיב ולהכיר את הצרכים הספציפיים. לאירוע החגיגי הצטרפו תלמידי ביה"ס למוזיקה רימון שהגיעו להופעה סוחפת ומחממת את הלב. אחת הזמרות היא אף עובדת לשעבר של ישראכרט, שמכירה את הפעילות ורתמה את ביה"ס להופיע בהתנדבות באירוע.
 
חטיבת ניהול הסיכונים של ישראכרט תומכת בעמותה לקידום החינוך ביפו לאורך כל השנה, עם הדרכות למניעת הונאות, פעילויות מהנות וליווי לקשישים המתמודדים עם אתגרים שונים.
ישראכרט היא הגדולה מבין חברות כרטיסי האשראי בישראל, עם מעל ל-45 שנות ניסיון ושלושה מגזרי פעילות עיקריים: פעילות מימון, הנפקה של כרטיסי חיוב וסליקה. ישראכרט מובילה ביוזמה ובחדשנות ובולטת בעולמות התשלום הדיגיטלי.
כמובילי שוק האשראי בישראל, בישראכרט חיפשו את הדרך המתאימה ביותר לפתח את הסביבה הטכנולוגית של הארגון ולהתקדם לטכנולוגיה חדשה, אשר תאפשר תהליכי פיתוח ואספקה יעילים ומהירים יותר, המבוססים על מיקרו-שירותים ונתמכים על ידי קונטיינרים.
לאחר בחינה של פתרונות אפשריים, ישראכרט בחרה ב-Red Hat OpenShift כפלטפורמת היישומים החדשה של הארגון. הפלטפורמה של Red Hat תומכת בפיתוח, פריסה וניהול חדשניים של יישומים בסביבות הענן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה