תרבות ופנאי

הקומיקאי האהוב מתפוצץ: "הר הבית לא מעניין את הביצה"

הקומיקאי והשחקן תומר שרון, הידוע בכינויו 'תומאש', הגיב למצב הביטחוני המתוח בציוץ בטוויטר ושם דגש על הר הבית: "הרוב מולך באף למלחמה עם מיליארד איש בידי מיעוט חולה בראש ומנהיגיו. ישראל 2023: הזנב מכשכש בחמור. על זה המחאה האמיתית"
מערכת ice |  2
תומר שרון (צילום פייסבוק/תומר שרון)
על רקע המתיחות הביטחונית והפראות בהר הבית סביב חודש הרמאדן ובמקביל, חג הפסח, מה שהוביל בהמשך גם לירי טילים לצפון מכיוון לבנון ולעבר ישובי עוטף עזה מרצועת עזה, ירי אשר מיוחס לחמאס לפחות בשלב זה, הקומיקאי והשחקן, תומר שרון, המוכר בכינוי 'תומאש', בחר להגיב למצב המתוח בדרכו.
תומר שרון, המוכר בעיקר מ'פלטפוס', 'דומינו גרוס' ו'של מי השורה הזאת?', כתב בחשבון הטוויטר שלו בנוגע למצב והתמקד במתיחות בהר הבית באופן בולט בדבריו: "הר הבית לא מעניין את קצה הביצה של רוב הישראלים. הנדל"ן הזה תפוס כבר 1400 שנה. האחוז הקטן שהמקום מעורר אצלו ריגשה רוחנית גם נמצא תחת איסור מדאורייתא לעלות לשם. האחוזון האפסי שכן מתעקש, על גדייו ופעיותיהם, הוא, כמה מוזר, מיוצג ע"י ממשלת ישראל".
 
עוד הוסיף וכתב: "כלומר, הרוב מולך באף למלחמה עם מיליארד איש, או ל"שומר חומות" נוסף, בידי מיעוט חולה בראש ומנהיגיו, מי מהם אידאולוגיים ניאו-נאסטים ומי מתחמק מישיבה בכלא. ישראל 2023: הזנב מכשכש בחמור. על זה המחאה האמיתית".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תומר הזבוב
    שקד 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קומיקאי לא מצחיק זבוב עם 5 שערות על הראש. אוהב ערביות
    סגור
  • 1.
    אהוב על מי על הביצה הימנית או השמאלית (ל"ת)
    גרניק 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור