תרבות ופנאי

עדן חסון חושף את הקריסה בהופעה: "לחץ בחזה ודפיקות לב"

הזמר שסבל מנפילת סוכר במהלך המופע האחרון שלו במסר לקהל: "ברוך השם אני מרגיש טוב. עברתי שלושה ימים של טירוף עם מעל 30 לקראת סוף המופע האחרון הרגשתי דפיקות לב ולחץ בחזה שחייב אותי לרדת ולבדוק את זה. אמרתי למאבטח שלי באוזן שיזמין רופא וברגע המתאים ירדתי לבצע את הבדיקות".
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
מסר ההרגעה של עדן חסון למעריצים. אירוע חריג התרחש ביום חמישי האחרון בהופעה של חסון, זאת כאשר במהלך ההופעה חש הזמר ברע, עצר את ההופעה ונאלץ לעזוב את הבמה באופן מידי לעיני הקהל ההמום.
אלא שאמש (שישי) הוא שיגר בסטורי באינסטגרם שלו מסר מרגיע למעריצים: "קהל יקר שלי.תודה רבה לכם על הדאגה! ברוך השם אני מרגיש טוב. עברתי שלושה ימים של טירוף עם מעל 30 לקראת סוף המופע האחרון הרגשתי דפיקות לב ולחץ בחזה שחייב אותי לרדת ולבדוק את זה. אמרתי למאבטח שלי באוזן שיזמין רופא וברגע המתאים ירדתי לבצע את הבדיקות".

עוד הוא כתב בסטורי: "אלף איש שבאו לשמוח איתי, רביעי, חמישי ושישי צהריים. לשמחתי יצא תקין והמשכתי לחגוג איתכם, כמו שאנחנו אוהבים ויודעים. תודה רבה לכל מי שהגיע לשמוח איתנו ומחילה ממי שדאג בגללי".
על פי הפרסום ב״ישראל היום״, חסון ירד, נבדק מאחורי הקלעים וכשהרגיש טוב חזר להופיע כמה שיותר מהר. לדברי הנוכחים, ההפסקה הזו נמשכה לכל היותר שבע דקות. הנגנים המשיכו לנגן והקהל המתין בסבלנות עד שהזמר שב.
 
עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עדן חסון מסר בתגובה: "במהלך המופע (השלישי ברציפות) היום בהיכל מנורה מבטחים בת״א היתה לעדן נפילת סוכר ולא הרגיש טוב, עדן ירד מהבמה לזמן קצר ולאחר מכן חזר להמשיך את ההופעה כמו גיבור".
עוד הוסיף: "הארוע התרחש בחלק השני של המופע לקראת סופו של המופע, לאחר שעחה שוב לבמה המשיך את המופע במלואו לתשואות הקהל. תודה לכל הדואגים. שבת שלום ומבורך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה