תיירות

עדן חסון ואחת הזמרות המצליחות יחד? הסוד ששמרו נחשף

בניגוד לללא מעט זוגות אחרים שנפרדו בתעשייה, הזמר והאקסית אודיה שמרו על יחסי חברות קרובים. כעת מתברר כי הם גם מבלים יחד ביעד הרומנטי תאילנד
מערכת ice |  4
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
עדן חסון, שנעלם בתקופה האחרונה מהרשתות החברתיות, מבלה בתאילנד, אבל נראה שהוא לא לבד. בתכנית של אלעד זוהר וירדן הראל ברשת 13 נחשף כי גם הזמרת אודיה שהייתה זוגתו בעבר מבלה עימו במדינה האקזוטית.
יש לציין כי בניגוד לללא מעט זוגות אחרים שנפרדו בתעשייה, שני הזמרים הצעירים שמרו על יחסי חברות קרובים. כעת מתברר כי הם גם מבלים יחד ביעד הרומנטי, האם מדובר בפתח לקאמבק?
 
הזמר דווקא הצליח בשבוע שעבר ממש לעצבן כמה מהעוקבים שלו. על אף שהוא נחשב לאמן שדי מתרחק משערוריות, הוא הצליח לעשות לא מעט רעש עם וידאו שהעלה ונאלץ למחוק לאחר שספג עקיצות חריפות במיוחד.
רק לפני כמה ימים המריא חסון לחופשה במזרח הרחוק, אבל סרטון תמים ששיתף הוא התיישב במנזר בו ביקר לצד פסל בודהה ענק בתנוחת מדיטציה שמזכירה את המתפללים בדת הבודהיזם שכך נושאים את תפילתם. מה שגרם לכעס הוא שבתיעוד הוא נראה כאילו מתפלל את הפסל.

בשל זאת כמה מעוקביו שלחו לו תגובות קשות: "זאת עבודת אלילים", "הוא ממיר את הדת?", כאשר טענו כי ביהדות קיים איסור על עשיית כל פסל והשתחות אליו. חסון טרם מסר תגובה ל-TMI בעת פרסום הידיעה שכללה את הסרטון שמחק.
אחת העוקבות שהסתקרנה שאלה: "לא יודעת אם עוד מזהים, אבל מרגיש שלאחרונה אתה פחות פעיל פה מבעבר. מה הסיבה, אם אפשר לשאול?". חסון הגיב: "אני יכול להבין למה את מתכוונת. בתחילת הדרך יש צימאון גדול ורצון עז שיקשיבו לך, אז אתה משקיע את כל כולך כדי לקבל תשומת לב - מה שגרם לי להזניח כל כך הרבה צדדים חשובים בחיי לטובת הקריירה", שיתף חסון.
 
חסון המשיך: "החסך מתמלא, ואתה מתחיל לפעול ממקום 'בריא' ולא ממקום תלותי. בתקופה האחרונה אני משתדל לצמצם זמן מסך, משתדל להיות קשוב לחיים האמיתיים בחוץ. לצרכים האמיתיים שלי, משקיע באהבה, משקיע במשפחה, בחברים, בבריאות, בונה בית חדש".
"אתה מרגיש שהגשמת את כל החלומות שלך?", שאלו הגולשים את חסון שהגיב: "חלומות הם דבר שמתעדכן. כשחלום אחד מוגשם, צץ לו חלום חדש. אדם שהגשים את כל החלומות שלו וכיסה את כל החסכים שלו, הוא אדם ללא מוטיבציה. הגשמתי המון חלומות ויש לי עוד המון חלומות להגשים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הקול שלו בלתי נסבל כמו מקדחה בראש (ל"ת)
    מומי 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    חסון
    נחום 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מכיר אותו
    סגור
  • 2.
    קוראים לזה זקן
    זקן 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא הזקן שלו
    סגור
  • 1.
    עדן חסון
    רומי 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מקסים ומתוק אמיתי המשך הצלחות מרובות שלא תפסיק לחלום לעולם
    סגור