ויראלי

עדן חסון מדאיג את המעריצים: מדוע ירד מהבמה באמצע ההופעה?

הזמר סבל מנפילת סוכר במהלך המופע האחרון שלו. הוא לא הרגיש טוב וירד מהבמה לזמן קצר, ולאחר מכן חזר להמשיך את ההופעה
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
אל תדאגו, הכל בסדר. אירוע חריג התרחש אמש (חמישי) בהופעה של הזמר עדן חסון, זאת כאשר במהלך ההופעה חש הזמר ברע, עצר את ההופעה ונאלץ לעזוב את הבמה באופן מידי לעיני הקהל ההמום.
על פי הפרסום ב״ישראל היום״, חסון ירד, נבדק מאחורי הקלעים וכשהרגיש טוב חזר להופיע כמה שיותר מהר. לדברי הנוכחים, ההפסקה הזו נמשכה לכל היותר שבע דקות. הנגנים המשיכו לנגן והקהל המתין בסבלנות עד שהזמר שב.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עדן חסון מסר בתגובה: "במהלך המופע (השלישי ברציפות) היום בהיכל מנורה מבטחים בת״א היתה לעדן נפילת סוכר ולא הרגיש טוב, עדן ירד מהבמה לזמן קצר ולאחר מכן חזר להמשיך את ההופעה כמו גיבור".
עוד הוסיף: "הארוע התרחש בחלק השני של המופע לקראת סופו של המופע, לאחר שעחה שוב לבמה המשיך את המופע במלואו לתשואות הקהל. תודה לכל הדואגים. שבת שלום ומבורך".
.
אגב, לאחרונה השתתף בפתיחת החנות החדשה של "פוראבר 21", ששבה לישראל אחרי חמש שנים בחוץ בסטאר סנטר באשדוד. הנוכחים זכו לשמוע ממנו כי הוא נמצא בזוגיות חדשה. על אף שהוא לא משתף יותר מדי בחייו האישיים, הוא סיפר כי הוא בתחילתו של קשר עם אלמונית שאותה עדיין לא חשף, אבל לא מדובר באקסית המוכרת שלו אודיה אזולאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה